Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens store nyttårsforsett-challenge! (Endomondo)


Hermes
 Share

Recommended Posts

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takket være denne utfordringen har jeg endelig klart å komme meg i joggeskoene og ta en løpetur etter en lang orker-ikke-pause! Herlig! Og min firbeinte venn ble minst like glad

Altså, jeg syns ikke det skal tas så høytidelig, og min idé var en utfordring om flest km med "tur", uansett om man laffer rundt, går raskt, løper, rir, sykler, går på ski, eller hva.

Italienere er kicket, og utfordringen er gjort privat igjen

Posted Images

Jeg synes godt du bare kan glemme den Endomondoen litt oftere, jeg :aww:... :lol:

Og hos deg kan de begynne å gruse litt bedre tenker jeg. :aww:

Det er litt vanskelig å ta igjen dere skiløpere og sparkere (særlig med møkkaføret vi har hatt her i hele år ...), så jeg satser hardt på sommerhalvåret. :lol:

jeg vil egentlig og være med, men bruker runkeeper... har ikke lyst til å skifte :/ er endomondo bedre, eller er det samme greia og tilfeldig hvorfor dere som bruker det har valgt det?

Jeg har gått over fra runkeeper til endomondo, og jeg er mer fornøyd i alle fall. Jeg hadde endel problemer med runkeeper, og på slutten så virka den ikke overhodet og jeg måtte avinnstallere den. I stedet for å installere den på nytt valgte jeg endomondo, og så langt har den vært mye mer stabil. Mulig det har vært telefon min som har vært problembarnet og ikke appen da, tar høyde for det. Syns ikke forskjellen er så stor ellers, like enkle og bruke og syns GPS-en har vært like nøyaktig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hos deg kan de begynne å gruse litt bedre tenker jeg. :aww:

Det er litt vanskelig å ta igjen dere skiløpere og sparkere (særlig med møkkaføret vi har hatt her i hele år ...), så jeg satser hardt på sommerhalvåret. :lol:

Pfffft.... må jo gjøre NOE for å holde tritt med gale gale folk :lol:.

Men sånn litt seriøst - egentlig er det jo litt som å sammenligne epler og bananer her... Ski, sykling og sparking skulle vel vært en egen kategori, mens gåing og jogging hadde en annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfffft.... må jo gjøre NOE for å holde tritt med gale gale folk :lol:.

Men sånn litt seriøst - egentlig er det jo litt som å sammenligne epler og bananer her... Ski, sykling og sparking skulle vel vært en egen kategori, mens gåing og jogging hadde en annen :)

Enig med deg altså. Sykle to mil er jo gjort på en time omtrent, men å gå to mil tar jo hele ettermiddagen. Eneste grunnen til at jeg ikke ligger nederst på listene nå, er jo at jeg går på ski, men siden jeg ikke sykler har jeg jo ingen sjans når skiføret går...

Men, samtidig, alle kan jo både sykle og gå på ski, så det er jo bare hva man velger å gjøre også liksom. Tja, nei, jeg ble vel ikke helt enig med meg sjøl :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg altså. Sykle to mil er jo gjort på en time omtrent, men å gå to mil tar jo hele ettermiddagen. Eneste grunnen til at jeg ikke ligger nederst på listene nå, er jo at jeg går på ski, men siden jeg ikke sykler har jeg jo ingen sjans når skiføret går...

Men, samtidig, alle kan jo både sykle og gå på ski, så det er jo bare hva man velger å gjøre også liksom. Tja, nei, jeg ble vel ikke helt enig med meg sjøl :icon_confused:

Du får begynne å sykle til våren :lol:. Eller nei, kanskje.. ikke... det... nei... hold deg til beina, du :aww:. :lol:

For min del er det mye lettere å dra ut på sparktur enn på ski, da jeg må kjøre 30 km for å komme på ski, og da kan jeg ikke ta med begge hundene, så da velger jeg jo spark, men det er jo begrenset til når det faktisk er sparkføre da - det er det jo ikke når det er strødd :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får begynne å sykle til våren :lol:. Eller nei, kanskje.. ikke... det... nei... hold deg til beina, du :aww:. :lol:

For min del er det mye lettere å dra ut på sparktur enn på ski, da jeg må kjøre 30 km for å komme på ski, og da kan jeg ikke ta med begge hundene, så da velger jeg jo spark, men det er jo begrenset til når det faktisk er sparkføre da - det er det jo ikke når det er strødd :lol:.

Og det er jo fort gjort å finne ut av hvor du bor... Og grus finner man jo alltids, ikke sant @Betty? :fear:

Edit: Forresten så er det jo ikke så nøye med alle disse "ekstra"-menneskene, for jeg har bare om å gjøre å slå @Siri og @Cavalierflat uansett :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfffft.... må jo gjøre NOE for å holde tritt med gale gale folk :lol:.

Men sånn litt seriøst - egentlig er det jo litt som å sammenligne epler og bananer her... Ski, sykling og sparking skulle vel vært en egen kategori, mens gåing og jogging hadde en annen :)

Ja sant. :lol:

Kan ikke helt sammenlignes nei, tar jo litt lengre tid å gå/jogge 1 mil enn å sparke, sykle eller gå på ski tilsvarende.

Og det er jo fort gjort å finne ut av hvor du bor... Og grus finner man jo alltids, ikke sant @Betty? :fear:

Edit: Forresten så er det jo ikke så nøye med alle disse "ekstra"-menneskene, for jeg har bare om å gjøre å slå @Siri og @Cavalierflat uansett :lol:

Jeg har masse grus bak garasjen. :shifty:

Fikk ikke med den andre quoten din, men ski, spark og sykkel krever jo ekstrautstyr (ikke alle som har det, i alle fall ikke alle tre :P ) og at det faktisk er føre til det (her hadde jeg ikke turt å sparke dog, det er en passe trafikkert vei og med den holka som har vært så hadde det vært rene selvmordsforsøket *flire*). Skulle gjerne gått mye mer på ski dog, men det er så langt til skiløypene og her er det sparebluss. Hadde det enda vært nok snø på åkrene rundt her *sukk*. Er ikke så viktig for meg da, men når vi først er inne på det. :) Syns det er morsomt å være med uansett. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med både utstyr og ulikt føre blir det jo aldri likt uansett. Det er sant :)

Og det er ikke så viktig for meg heller altså... Jeg er bare med for at det er gøy å være med... Det viktigste er ikke å vinne og sånn... *plystre, plystre*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt umulig å få sånt likt uansett, så det er bare å gjøre det beste ut av de mulighetene man har. :)

Ikke helt bra for konkurranseinstinktet da, skal se jeg plutselig får skaffet meg spark, rulleski og diverse annet som man kan "spise" km med. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo fort gjort å finne ut av hvor du bor... Og grus finner man jo alltids, ikke sant @Betty? :fear:

*Skitt skitt skitt*

Edit: Forresten så er det jo ikke så nøye med alle disse "ekstra"-menneskene, for jeg har bare om å gjøre å slå @Siri og @Cavalierflat uansett :lol:

:lol: :lol:

Ja sant. :lol:

Kan ikke helt sammenlignes nei, tar jo litt lengre tid å gå/jogge 1 mil enn å sparke, sykle eller gå på ski tilsvarende.

Jeg har masse grus bak garasjen. :shifty:

Fikk ikke med den andre quoten din, men ski, spark og sykkel krever jo ekstrautstyr (ikke alle som har det, i alle fall ikke alle tre :P ) og at det faktisk er føre til det (her hadde jeg ikke turt å sparke dog, det er en passe trafikkert vei og med den holka som har vært så hadde det vært rene selvmordsforsøket *flire*). Skulle gjerne gått mye mer på ski dog, men det er så langt til skiløypene og her er det sparebluss. Hadde det enda vært nok snø på åkrene rundt her *sukk*. Er ikke så viktig for meg da, men når vi først er inne på det. :) Syns det er morsomt å være med uansett. :ahappy:

Skal vi se...

Ski - check

Sykkel - check

Spark - check

Kickspark - check

*hoster noe om at man har da utstyret i hvert fall...*

Og det er ikke så viktig for meg heller altså... Jeg er bare med for at det er gøy å være med... Det viktigste er ikke å vinne og sånn... *plystre, plystre*

Ja nei selvsagt - det viktigste er jo å delta må vite *hoster veldig*

Helt umulig å få sånt likt uansett, så det er bare å gjøre det beste ut av de mulighetene man har. :)

Ikke helt bra for konkurranseinstinktet da, skal se jeg plutselig får skaffet meg spark, rulleski og diverse annet som man kan "spise" km med. :lol:

:lol: Eller gjør som meg i fjor - jeg vet ikke hva som skjedde men jeg beveget meg visst sånn ca 3 mil på 3-4 minutter eller noe :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Nå har jeg stort sett ligget helt i toppen med bare et par skiturer da, så jeg vet ikke helt om det er der det ligger :P Jeg går stort sett på beina. Men nå etter bare 3 dager har jeg jo seila ned på 5. plass! Dere går på :o Jeg får gå masse i helga :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Men jeg får ikke lov å gå inn på linken på første siden, access denied står det. Derfor lurte jeg på om invitasjonene var avsluttet eller noe. Eller kanskje bare linken er gammel?

https://www.endomondo.com/challenges/19813984

Og så er det satt i gang en for hver mnd. Du finner dem helt sikkert ved å søke dem opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg stort sett ligget helt i toppen med bare et par skiturer da, så jeg vet ikke helt om det er der det ligger :P Jeg går stort sett på beina. Men nå etter bare 3 dager har jeg jo seila ned på 5. plass! Dere går på :o Jeg får gå masse i helga :o

Men du er jo supermenneske! Ække mulig det der, for oss vanlig dødelige :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg konverterer jeg! Etter at jeg klarte å klikke meg ut av runkeeper under tur for n'te gang, og dermed miste alt, prøver jeg endomondo! Ser at jeg har mange flere venner som bruker den og + andre fordeler.

Men dette kan da ikke stemme?

  • MAX. SPEED46.9 km/h ... :lol:
edit: hmm.. synes ikke den tegnet sporet mitt like nøyaktig som runkeeper.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Her har endomundo vært mest riktig også. Runkeeper gav meg masse tillegg på distansen.

I dag var det nok med 6 km tur. Ole gav god peeling i ansiktet :P Kanskje jeg våger meg en kveldstur også. Bikkjene bryr seg heldigvis ikke om litt vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jeg begynner å logge turer igjen i morgen. Da har jeg ikke logget på 4 dager og jeg vet jeg har gått mer enn 19 km på de dagene (fikk 19 km for mye av endomondo plutselig). Så nå blir det hvertfall ikke jukse-km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jeg begynner å logge turer igjen i morgen. Da har jeg ikke logget på 4 dager og jeg vet jeg har gått mer enn 19 km på de dagene (fikk 19 km for mye av endomondo plutselig). Så nå blir det hvertfall ikke jukse-km :)

DU kan vel egentlig bare ta det litt med ro noen dager til, du... :aww:.

:lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...