mokken Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Hvem skal til Ølenutstillinga i februar? Lykke er meldt på i juniorklasse søndagen, for dommer Anne Indergaard 1 Siter
HHC Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Må forvente veldig få påmeldte mtp antall dommere?? Reiser ikke i år til tross for storcert motsatt dag. Siter
mokken Skrevet 2. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 (endret) Må forvente veldig få påmeldte mtp antall dommere?? Reiser ikke i år til tross for storcert motsatt dag. Meget mulig, kan ærlig talt ikke huske hvor mange ringer de har pleid å ha der nede. 8? Håper ikke vi får dommerbytte, det er kun dommeren som er årsaken til at jeg "risikerer" å måtte stå opp kl 04 i på en frihelg Edit, @ Nå kom jeg på! Det har blitt bortimot umulig å få overnatting i Ølen hvor de tillater hund. Kanskje arrangøren forventer færre reisende? Endret 2. Januar 2014 av *mokken* Siter
Synnikken Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Jeg tenker jeg starter sesongen her, men gidder jeg reise så "langt" med 4 valper? *ler* Siter
soelvd Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Om noen har lyst til å springe venstresvinger med goldenen her er det bare å skrike ut Siter
Marthe Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Er det noen som vet hvordan Anne Indergaard er? Siter
Anette Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Er det noen som vet hvordan Anne Indergaard er? hyggelig corgi dame :-P 1 Siter
mokken Skrevet 2. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Er det noen som vet hvordan Anne Indergaard er? Har ikke stilt for henne selv, men har det fra flere hold at hun er en meget dyktig og hyggelig dame. Meld på Action! I hovedsak pga av dommer at jeg risikirer å måtte stå opp midt i natten 1 Siter
Marthe Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Har ikke stilt for henne selv, men har det fra flere hold at hun er en meget dyktig og hyggelig dame. Meld på Action! I hovedsak pga av dommer at jeg risikirer å måtte stå opp midt i natten Jeg vurderer det Hmm.. Er det noen som har stilt belger for henne? Siter
mokken Skrevet 2. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Jeg vurderer det Hmm.. Er det noen som har stilt belger for henne? Kjør på! Nei, sheltie, ak og toller Siter
Marthe Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Kjør på! Nei, sheltie, ak og toller Jeg tror jeg skal melde på Hvis ikke så er jeg heiagjeng for Lykke 1 Siter
tm100021 Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Kanskje jeg tar turen om Lars er hjemme. 2 Siter
ipadda Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Har veldig lyst, men tror jeg dropper det til fordel for Bø, faktisk... Siter
Rocket Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Vurderer å ta turen for å glo på collies, og eventuelt andre pelssaker. Er jeg heldig får jeg med meg sambo, så han får se om han ser noen raser han liker rent utseende messig. (Stort sett alt som er fluffy er mer enn ok for han ) EDIT: Om ikke sambo vil aner jeg en mulighet for å sitte på med enten onkelen hans om han skal med schäferene sine og hvilken vei han kjører, eller ei jeg kjenner som har noen havanaiser. Time will tell 1 Siter
jaktlykke Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 Jeg stiller med Amigo og Storm Monica Blaha fra Belgia; noen som kjenner til den dommeren? 2 Siter
SaraSL Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 vi kommer gleder meg førse gang freja stiller offisielt i unghund 1 Siter
Synnikken Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Skrevet 13. Januar 2014 Alle valpene fra mitt første kull kommer også kommer fôrvalpen Emilio og to voksne søs har med en valp og to voksne Siter
Mollymor Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Skrevet 13. Januar 2014 Jeg stiller alle mine, dvs en tispevalp, en hanvalp, en tispe åpen unghundklasse, en tispe åpenklasse og en hanhund åpen unghundklasse. I tillegg kommer to valper fra Adventurekullet, så det mangler kun en av "mine". Det blir spennende og travelt. Så mange har jeg aldri stilt før. Hadde vært kult å hatt med meg en Champion hjem, men tror ikke hun er helt klar etter fødselen til å slå ut unge, spreke unghundtisper. Siter
patricia Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Anne Indergaard har hatt flere kynologikurs for NKK, så vil tro at hun er nøye på anatomi og funksjon. 2 Siter
Emilie Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Planen var å komme, men var visst for sen med påmelding Siter
jaktlykke Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Skrevet 31. Januar 2014 Noen som vet når PM kommer? Siter
SaraSL Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Skrevet 31. Januar 2014 Noen som vet når PM kommer? de sa at den kom en liten uker før utstillingen Siter
Synnikken Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Skrevet 31. Januar 2014 Noen som vet når PM kommer? Jeg og flere har "kranglet" litt på dette på fbsiden deres, jeg kommer jo fra bergen, må finne ferger som går opp i opp osv.. Så jeg er faktisk dritskuffet om de ikke får den ut innen dagen nå, jeg boikotter ølen neste år tror jeg om de ikke får ut fingeren. Jeg ringte til hoteller/overnattingsplasser rundt i ølen igår, og det begynner bli riiimelig fullt.. Det var 1-2 rom ledige, maks. Og da ville de helst at hundene sov i bilen osv. (Må nesten overnatte vi, om vi har oppmøte kl 9) 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Skrevet 31. Januar 2014 Venter på duste pm her å. Men kommer vel ikke før mandag. Siter
Recommended Posts