tm100021 Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Så ja. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Hahahahhahaaahahha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Hahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Altså spesielt retta til rørleggersprekkene, merker man virkelig ikke at man viser halve eller hele røven til publikum!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Føler mest tristhet og sånn til slike bilder, særlig hun med grus på knærne og sløyfe i håret. Føler det liksom er folk som ikke har det bra ellers i livet, og utstilling blir stedet man kompenserer. Håpet jeg tar feil, men bildene skrur på "synes-synd-på" radaren hos meg :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Jeg likte best han med golden retrieveren, med ball i munnen og SÅ seriøst uttrykk! haha ! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 It's not called being gay, it's called being fabulous -Pewdiepie 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Skal det være så skal det være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Ser jeg må begynne å gå på utstillinger! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Det er ingen tvil om at det kan være stor underholdningsverdi på utstilling! Og når man har sett en del sånne med bare rumper og rørleggersprekk, så blir man mer bevist på hvordan man kler seg og hvordan man beveger seg. Har stilt i gruppa sammen med ei nonne i Litauen, det var litt spesielt når hun løp med sin digre hund i ringen. Hadde vel blitt noe skeptisk om han der grønne superhelten hadde kommet sammen med meg i ringen...hahaha. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Så ja. Haha Denne likte jeg! En som er litt ivrig og stressa som har måttet legge vekk ballen, og bare gjort det raskest mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Føler mest tristhet og sånn til slike bilder, særlig hun med grus på knærne og sløyfe i håret. Føler det liksom er folk som ikke har det bra ellers i livet, og utstilling blir stedet man kompenserer. Håpet jeg tar feil, men bildene skrur på "synes-synd-på" radaren hos meg :/ Jeg er ganske enig der. Litt trist. Mest trist kanskje, at folk tar bilder av mennesker og smører dem ut på nettet bare til spott og spe. Den med ballen i munnen var litt morsom da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Føler mest tristhet og sånn til slike bilder, særlig hun med grus på knærne og sløyfe i håret. Føler det liksom er folk som ikke har det bra ellers i livet, og utstilling blir stedet man kompenserer. Håpet jeg tar feil, men bildene skrur på "synes-synd-på" radaren hos meg :/ *Kremt* Det er en klesstil, jeg gikk sånn før :Grin: Meeeen, ikke noe jeg ville møtt opp i på hundeutstilling akkurat Merker at jeg må tenkte på kløfta når jeg er på utstilling etter noen bilder her! Evt passe på å sette meg på huk (og dra bukse godt opp)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts