Gå til innhold
Hundesonen.no

Just for the laugh...


tm100021
 Share

Recommended Posts

Føler mest tristhet og sånn til slike bilder, særlig hun med grus på knærne og sløyfe i håret. Føler det liksom er folk som ikke har det bra ellers i livet, og utstilling blir stedet man kompenserer. Håpet jeg tar feil, men bildene skrur på "synes-synd-på" radaren hos meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at det kan være stor underholdningsverdi på utstilling! :GrinBlue:

Og når man har sett en del sånne med bare rumper og rørleggersprekk, så blir man mer bevist på hvordan man kler seg og hvordan man beveger seg.

Har stilt i gruppa sammen med ei nonne i Litauen, det var litt spesielt når hun løp med sin digre hund i ringen.

Hadde vel blitt noe skeptisk om han der grønne superhelten hadde kommet sammen med meg i ringen...hahaha.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler mest tristhet og sånn til slike bilder, særlig hun med grus på knærne og sløyfe i håret. Føler det liksom er folk som ikke har det bra ellers i livet, og utstilling blir stedet man kompenserer. Håpet jeg tar feil, men bildene skrur på "synes-synd-på" radaren hos meg :/

Jeg er ganske enig der. Litt trist. Mest trist kanskje, at folk tar bilder av mennesker og smører dem ut på nettet bare til spott og spe. Den med ballen i munnen var litt morsom da.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler mest tristhet og sånn til slike bilder, særlig hun med grus på knærne og sløyfe i håret. Føler det liksom er folk som ikke har det bra ellers i livet, og utstilling blir stedet man kompenserer. Håpet jeg tar feil, men bildene skrur på "synes-synd-på" radaren hos meg :/

*Kremt* Det er en klesstil, jeg gikk sånn før :Grin: Meeeen, ikke noe jeg ville møtt opp i på hundeutstilling akkurat :P

Merker at jeg må tenkte på kløfta når jeg er på utstilling etter noen bilder her! Evt passe på å sette meg på huk (og dra bukse godt opp)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...