Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen med golden retriever og border collie blanding her?


Mira2
 Share

Recommended Posts

Nå ja, doodle-oppdrett provoserer folk langt mer enn annen blandingsavl gjør, syns jeg, det er jo ikke måte på hvor mye pes en doodle-eier får om h*n skulle finne på å skryte litt av bikkja si. Doodleoppdrett er roten til alt ondt og litt til det :)

Ja altså, jeg har en cocker x puddel blanding, har hørt det meste ;)

Prøv å stille opp på kurs med en slik sammen med hardbarka hundefolk og oppdrettere :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oj...Oj nå tråkker du i et vepsebol

For å si det slik, folk (inkludert meg selv) her inne er ikke så veldig begeistret for planlagt blandingsavl. Mildt sagt. Blir morsomme diskusjoner ut av det da

Tja, ved endel blandingshundavl kan man til en viss grad ha oversikt over hva man for, blant annet alaska husky-avl. Men det går mye på det at ting er i større grad kontrollert i raseavl for meg. Nå t

Ja altså, jeg har en cocker x puddel blanding, har hørt det meste ;)

Prøv å stille opp på kurs med en slik sammen med hardbarka hundefolk og oppdrettere :aww:

Det første jeg tenkte nå var "herregud, for et pelsstell det må være med en sånn hund" :lol: Jeg kan forestille meg hvor ekle folk kan være om du sier du har en sånn blanding - og hvis du vil gjøre de ordentlig pissed, så kan du jo bare si at det er en cockapoo, og de kommer til å bli godkjent som egen rase snart :lol: Folk er ****** uhøflige når de kommenterer andres hunder og "rase"-valg altså. Du har min fulle medfølelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...