Gå til innhold
Hundesonen.no

Vari-Kennel Giant og XL Selges


Guest Kåre Lise
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Selger 2 Vari-Kennel bur.

1 stk Giant

1 stk XL

Begge er godt brukt og vel så det og går for 500,- pr stk.

Døra på XL mangler en lås, låser altså bare oppe eller nede alt ettersom hvem vei døra står.

Det mangler skruer nok til begge komplett men det kan lett fixes.

Fortsatt fullt funksjonsable, selges billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger 2 Vari-Kennel bur.

1 stk Giant

1 stk XL

Begge er godt brukt og vel så det og går for 500,- pr stk.

Døra på XL mangler en lås, låser altså bare oppe eller nede alt ettersom hvem vei døra står.

Det mangler skruer nok til begge komplett men det kan lett fixes.

Fortsatt fullt funksjonsable, selges billig.

Muligens intr. i giant, hvorholder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Om det er i grei stand, så kan jeg plukke det opp når jeg skal til Sandefjord 18 jan? :)

Alt er relativt, det er da fullt brukbart. Giant er døra helt i orden, noe rust. Er litt usikker på om det er en gammel type eller om giant er litt "mykere" enn de mindre varikennelene? Det er nom noen år gammelt. Om du bestemmer deg går det sikkert greit med januar. Skal se om jeg får tatt no bilder.

Y

(måtte bare..)

Ja det måtte du vel. akkurat som jeg bare måtte med Ø.. :)

Her er forresten noen gamle bilder jeg fant av XL, eneste forskjellen nå er ev noe mer rust. :P

56_1106692178.jpg56_84856694.jpg56_325508317.jpg56_1106692178.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Hei. Har du str på Large?

Jeg er muligens intr.

Det er XL :)

56_1106692178.jpg

Hvem mål tenker du på, største yttermål kan jeg gå ned å måle. Eller så står det 40x27x30". Er bare å gange alt med 2,54 som blir 100x68x76cm virker riktig.

Nå er det flere som er interessert men enda ikke noe som er blitt noe salg, har en som henter alt til helga "visstnok".

Har satt ned prisen på XL til 400,- på finn. Gi bort pris. Den mangler som sagt den ene av to låser på døra, se bilde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Giant er solgt.

XL står igjen. Som nevnt med halvdefekt dør. Mangler også skruer, disse fåes lett på Biltema e.l.

Går derfor for 300,- / 500,- med HH hundematte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...