Gjest Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Hvis du har oppfattet dette "verdensproblemet" med blinkesmileyen som like alvorlig og ukoselig/skaper dårlig stemning som utrenden med personfokus, hets og mobbe-tendenser så har du misforstått tråden her Alt har jo vært med en humoristisk tone og overhodet ikke noe harde påstander eller noen som har vært lei seg. Vi har alle tullet med at blinke-smileyen er vanskelig å forstå og vi har slitt med å finne ut en koselig kandidat til dagens. All in good thought liksom, ikke noe graverende grusomhet Det ække et problem! Siter
LilleZara Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Nå slutter vi å krangle! 3 Siter
Margrete Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Hva ble det til med snørr-smilyen? Den kan jeg skape en liten krig for kjenner jeg! Sier DINGDINGDING til 2ne og Kangerlussuaq, sender de til hvert sitt hjørne og erklærer kampen for uavgjort til over jul. Ny runde i ringen mandag 06.01.14. Nytt år nye muligheter. Nå skal vi f aen meg ha det hyggelig på sonen :CarolSingers: 8 Siter
Guest 2ne Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Sier DINGDINGDING til 2ne og Kangerlussuaq, sender de til hvert sitt hjørne og erklærer kampen for uavgjort til over jul. Ny runde i ringen mandag 06.01.14. Nytt år nye muligheter. Nå skal vi f aen meg ha det hyggelig på sonen :CarolSingers: Det var ingen kamp, det var i beste fall krampetrekninger, og det er helt klart ikke uavgjort. Jeg beklager God jul og godt nytt år, folkens Siter
Wanderlust Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Så mye styr for en stakkars smiley. Og jeg som bare har prøvd å flørte litt med dere... 2 Siter
Margrete Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Det var ingen kamp, det var i beste fall krampetrekninger, og det er helt klart ikke uavgjort. Jeg beklager God jul og godt nytt år, folkens Fusj inn i hjørnet ditt, fusj! God jul til deg å Siter
Gjest Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Krangling, hæææ? jeg gav en hyggelig kommentar om misforståtte forhold, overhodet ikke ment som krangling - tvert i mot ment godt og dempende på noen som virka å bli litt mer stressa enn nødvendig julefred osv, man krangler ikke i jula. kun med familie... Siter
Shlush Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Jeg liker "pille i nesa"smileyen *ler* Begynner å humre når folk bruker den, bare dumt at den er så stor... Ellers så må jeg si at jeg aldri bruker blunkesmileyen sarkastisk Siter
soelvd Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Hva ble det til med snørr-smilyen? Den kan jeg skape en liten krig for kjenner jeg! Sier DINGDINGDING til 2ne og Kangerlussuaq, sender de til hvert sitt hjørne og erklærer kampen for uavgjort til over jul. Ny runde i ringen mandag 06.01.14. Nytt år nye muligheter. Nå skal vi f aen meg ha det hyggelig på sonen :CarolSingers: Alle klare? 1 Siter
Gjest Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Krangling, hæææ? jeg gav en hyggelig kommentar om misforståtte forhold, overhodet ikke ment som krangling - tvert i mot ment godt og dempende på noen som virka å bli litt mer stressa enn nødvendig julefred osv, man krangler ikke i jula. kun med familie... Alle klare? sorri to disappoint Siter
Tommy Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Isteden for å lage ny tråd, så kupper jeg denne. Er det mulig å få en smiley som sikler? Sånn typ vann i munnen? Siter
Recommended Posts