Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Og der fant jeg jammen meg ut at jeg bor like ved en annen sonis 1 Siter
Synnikken Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 (endret) Trooor kanskje jeg sendte en snap til @SandyEyeCandy som ikke skulle til henne nettopp ups Puh! Den ville ikke bli sendt! Like greit Endret 14. Desember 2013 av Synnøve 1 Siter
SiriEveline Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Tetris :wub: Nåååå Pea da, herre så søt a her der hu flyr rundt Siter
Paranomia Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Ane - Anemoren90 AnetteH - Anettebuind Annegru - Anneul Aya – ingvildhajum Bananen – paneane Cattn - Cattncat Christine - gaffel92 ElleBelle - Bjerkeisk Emilie - emilick Frida og fuglehundene – vikingenfrida førstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i) ida – Skautroll Ingvild- inbost Jankaa - jankii JeanetteH – kelpietalli Kaja - Kzsh Khela – kjaabekk Krilo - krileo Krutsi - PM henne laikamor – laikamor Lica - treene Lill – flyflax LilleZara - kathrine.hana LinL - linnhoi Lola Pagola - lolapagola Malinka - merekst Maria - maridu MaritaS - Snurrehaler Martine – Martihskj maysofie – maysofie Michellus - Michellus Nemi - niiinav Nirm – mekol Ozzy - Ponzzy Paranomia- tineso Poter – Loneogeine PsychoLynx – Psycholynx Puddellover - Crixzo Raksha – Lunilupin roxie88 - clashytrashy SandyEyeCandy – SandyEyeCandy Sham - Sham86 SiriEveline – sirieveline soelvd – soelvd SoppenCamilla – soppencamilla Strøssel - Stroessel Susselussa - susanneim Synnøve - Synnikken Tavi- emblissify Tinkie - Tinschkie TommyAK – mementommy Turbogutten - amandan.k Wachita - Wachita Whoopsis – Ertesuppe Yodel - yodeloo Siter
SFX Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Får du opp spørsmål om å godta appen? Når jeg skriver gjentatte ganger at ingenting skjer, så betyr det faktisk at INGENTING skjer. Ingen reaksjon når jeg trykker på knappen. Hvilke andre måter kan jeg skrive det på? Siter
Synnikken Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Når jeg skriver gjentatte ganger at ingenting skjer, så betyr det faktisk at INGENTING skjer. Ingen reaksjon når jeg trykker på knappen. Hvilke andre måter kan jeg skrive det på? Beklager så mye at jeg spurte da. 1 Siter
Krilo Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Trooor kanskje jeg sendte en snap til @SandyEyeCandy som ikke skulle til henne nettopp ups Puh! Den ville ikke bli sendt! Like greit Nå ble jeg nysgjerrig på hva du hadde tatt bilde av Siter
Synnikken Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Nå ble jeg nysgjerrig på hva du hadde tatt bilde av Heldigvis bare meg i skjørt, singlett og hårsveisen.. sende til en venninne også skulle jeg spørre "Pulesveis eller fin?" 1 Siter
Poter Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Ida har sånn eventyrstemme 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Å, jeg vil høre eventyrstemme! 1 Siter
tm100021 Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Jeg må lage meg ny snapchat konto Var og gikk tur med hundene, uten internett eller forstyrrelser også 2 og halv time senere har jeg jo søttern meg 35 snaps jeg må se 3 Siter
Gjest Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 ingvildoline Vil se Sonen-snaps! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Ida har sånn eventyrstemme Det har du også! Og jeg merker veldig at du har en apporterende hund, majoriteten av snappene er sånn: "Ka du har, Eine?" og Eine med noe nytt og gøyalt i munnen. 1 Siter
ida Skrevet 14. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Jeg vet ærlig talt ikke helt hva jeg har sendt i dag, jeg. Siri ba om Tinkaspam og da ble det sånn Men det går jo ikke an å se etterpå, så jeg har nok sendt litt i hytt og gevær 1 Siter
Malinka Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Jeg vet ærlig talt ikke helt hva jeg har sendt i dag, jeg. Siri ba om Tinkaspam og da ble det sånn Men det går jo ikke an å se etterpå, så jeg har nok sendt litt i hytt og gevær Men ikke til meg Siter
ida Skrevet 14. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Men ikke til meg Har du ædda meg, da? Haker av hele lista når jeg sender, jeg Siter
Malinka Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Har du ædda meg, da? Haker av hele lista når jeg sender, jeg Skautroll står i hvert fall på min liste. Jeg også haker av alt jeg mener har med sonen å gjøre nedover listen. Det vil si at en eller to ikke får Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Send til meg også Jeg har ikke fått noe fra skautroll Siter
Anette Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Har du ædda meg, da? Haker av hele lista når jeg sender, jeg Jeg sender og sender til deg og får ingenting i return! Siter
SiriEveline Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Jeg sender og sender til deg og får ingenting i return! Samme her, bare til deg.. Men skautroll får jeg masse Tinkasnaps fra! Siter
tm100021 Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Samme til deg Anette, fra meg Får masse Tinkasnaps fra Ida Siter
Anette Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Samme her, bare til deg.. Men skautroll får jeg masse Tinkasnaps fra! Du er ikke i lista over folk :S Siter
SiriEveline Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Du er ikke i lista over folk :S Hmm, har hatt deg på min men nå poppa det opp at du adda meg Gleder meg til Pi snaps! 1 Siter
Ozzy Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Når jeg skriver gjentatte ganger at ingenting skjer, så betyr det faktisk at INGENTING skjer. Ingen reaksjon når jeg trykker på knappen. Hvilke andre måter kan jeg skrive det på? Det skal komme opp noe sånt noe, gjør det det på andre apper? Hvis ikke ville jeg dratt innom en mobil butikk og hørt om de kan hjelpe. Det skal jo fungere. . (Sånn hvis noen ikke veit hva pedometer er så er det en skritteller. ) 2 Siter
Recommended Posts