Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hvordan får dere til å vinne da? Jeg er med på 36 stk, svarer riktig på alle. (sitter gjerne en time og googler) men vinner jo nada.. :(

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg spammer denne tråden jeg xD MEN!! Jeg har vunnet for første gang!! :Grin: Mini cruise til danmark! xD

YAY! Jeg vant fotovideo sin i går! Vlgfri gave fra Think Tank (bæreutstyr) og det var det som stod øverst på min ønskeliste i år! Maksverdi 4995 kr. Wohoo! Fotovideo Eneste bakdelen er at dette e

Årets første gevinst innkassert Sentergavekort på 200,-

Posted Images

Skrevet

Just sayin': Hvis dere er med noen konkurranser som er på konkurranse.no, så pleier svarene å stå der. (Er haket av ved siden av)

Sykt kjedelig å måtte bruke timesvis hver dag for å finne svar.

• Like 1
Skrevet

Hvor mange deltar du på?

Mellom 20 og 30 tipper jeg :) Kommer litt an på hva jeg gidder den aktuelle dagen ;) Nå for tiden sitter jeg jo på skolen 24/7 ;)

Hvordan får dere til å vinne da? Jeg er med på 36 stk, svarer riktig på alle. (sitter gjerne en time og googler) men vinner jo nada.. :(

Oi! Hvilke kalendere er du med på? De jeg er med på har jo superlette svar! I den ene var det "hva heter verdens største cruisebåt?" med Stena Saga og Bastøferga som 2 av 3 alternativer :lol:

Skrevet

Mellom 20 og 30 tipper jeg :) Kommer litt an på hva jeg gidder den aktuelle dagen ;) Nå for tiden sitter jeg jo på skolen 24/7 ;)

Oi! Hvilke kalendere er du med på? De jeg er med på har jo superlette svar! I den ene var det "hva heter verdens største cruisebåt?" med Stena Saga og Bastøferga som 2 av 3 alternativer :lol:

omg, 46 var det visst xD

post-11744-0-53275100-1386922191.pngpost-11744-0-92037000-1386922227.png

Hvis det er noen av de du vil ha link til, er det bare å spørre :P Gidder ikke legge ut alle om ingen er intresserte :P

Skrevet

Jeg vil vinne hos fotovideo!! Kjøpte meg blitz på salg i det minste :-P

Jeg og, nytt kamera. Objektivet mitt har sluttet å autofokusere =_=

Skrevet

Jeg og, nytt kamera. Objektivet mitt har sluttet å autofokusere =_=

vi trenger en >_< smiley altså. Objektiv kommer i posten når jeg har fått betalt for det siste web oppdraget :D

Skrevet

vi trenger en >_< smiley altså. Objektiv kommer i posten når jeg har fått betalt for det siste web oppdraget :D

Vi trenger det! Liker at vi får så mange spenstige nye smileyer! :D Ingen ting er som å kunne uttrykke seg emosjonelt :whistle::lol:

Nytt objektiv og/eller kamerahus kommer en gang til neste år når jeg får lønn en vakker dag.... :lol: (mao hvem vet hvor lenge til :( )

Skrevet

Noen som har svaret på dagens i fotovideo? Send gjerne på PM, jeg klarer ikke vri hodet rundt spørsmålet :P åååh :P

Skrevet

omg. TAKK. herregud. Så enkelt, men allikevel så ufattelig vanskelig siden man tenker NORSK NORSK :P

:flowers: :flowers: :flowers:

Skrevet

**klippe der det står hint til svaret*

Reglene sier tydelig at deling på offentlige medier er imot reglene i konkurransen, og kan medføre diskvalifisering. Just saying.

"2. Det er ikke lov å dele svar på sosiale medier eller konkurransesider. Ikke bare er det fryktelig urettferdig, men det minsker også din egen sjanse for å vinne."

Å hjelpe hverandre internt / privat er dog (som jeg har tolket det) lov :)

• Like 2
Skrevet

Reglene sier tydelig at deling på offentlige medier er imot reglene i konkurransen, og kan medføre diskvalifisering. Just saying.

"2. Det er ikke lov å dele svar på sosiale medier eller konkurransesider. Ikke bare er det fryktelig urettferdig, men det minsker også din egen sjanse for å vinne."

Å hjelpe hverandre internt / privat er dog (som jeg har tolket det) lov :)

Eg vart visst litt for overivrig i julerus. :D Godt de rettar meg!

Skrevet

What, hvordan kan du ha så vinnerflaks?

Er med på flere enn det, svarer alltid riktig, og var og med på kanskje enda fler igjen i fjor og hittil kun vunnet 2 små premier (i fjor vant jeg en pakke fra Royal Canin + boken "Dyrlegens dagbok" fra Oslo hundeskole, samme luke).

Vant tidligere dette året en sminkeveiledning, det vil jeg helt ærlig ikke ha, men kanskje jeg kan gi det til min mor i det minste. :-)

Skrevet

What, hvordan kan du ha så vinnerflaks?

Er med på flere enn det, svarer alltid riktig, og var og med på kanskje enda fler igjen i fjor og hittil kun vunnet 2 små premier (i fjor vant jeg en pakke fra Royal Canin + boken "Dyrlegens dagbok" fra Oslo hundeskole, samme luke).

Vant tidligere dette året en sminkeveiledning, det vil jeg helt ærlig ikke ha, men kanskje jeg kan gi det til min mor i det minste. :-)

Men hvordan vinner man da? (A) Jeg vinner jo ingenting, og jeg er med på 46 stk OG svarer riktig xD

Skrevet

Jeg vant faktisk noe! (Litt i sjokk fremdeles.. :lol:) Folkeuniversitetes luke i går, så i dag fikk jeg en fin epost om at jeg har vunnet et engelskkurs - helt strålende for nå er det rundt ti år siden jeg tok det på universitetet, og jeg har tenkt litt siste tiden jeg gjerne skulle hatt en liten oppfriskning! Kjempeglad! :ahappy:

• Like 1
Skrevet

Jeg vant faktisk noe! (Litt i sjokk fremdeles.. :lol:) Folkeuniversitetes luke i går, så i dag fikk jeg en fin epost om at jeg har vunnet et engelskkurs - helt strålende for nå er det rundt ti år siden jeg tok det på universitetet, og jeg har tenkt litt siste tiden jeg gjerne skulle hatt en liten oppfriskning! Kjempeglad! :ahappy:

Det var jo en dritkul premie! Mye mer nøttig enn f.eks en støvsuger fra Expert... :P