Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Miniatyrhundklubb 1.-2. mars

Recommended Posts

Skrevet

Min lille bostongutt er jo da blitt junior - så jeg kommer sikkert til å stille han... Kanskje også Messi (beardis) - hvis ikke hun har tenkt å skifte pels da.

Susanne

Skrevet

Har lyst, så kanskje vi tilfeldigvis tar oss en tur hjem den helgen. Skal jo på utstilling i Drammen 22. mars og Leto 30. mars, så er i Oslo den perioden.. Hmm. Er jo utstilling i Knarvik samme helg, så det er jo nærmere.. *gruble* :innocent:

• 2 months later...
Skrevet

Søndag

Noen som kan se på ring 8 lørdag og tippe ca når AK skal inn? Jeg skal stille Arya, men skulle gjerne sovet litt etter nattevakt :P

3 AK lørdagen og 2 AK søndagen.

Skrevet

Søndag

Noen som kan se på ring 8 lørdag og tippe ca når AK skal inn? Jeg skal stille Arya, men skulle gjerne sovet litt etter nattevakt :P

3 AK lørdagen og 2 AK søndagen.

Med start kl 09.00, oppmøte for Kelpien kl 12.00, og ca 80 hunder før skal de vel ikke inn i ringen før tidligst 12.00? :P Kanskje nrmere 13.00?

Guest Michellus
Skrevet

Fader at man har så dårlig råd da :gaah: Det klør litt i utstillingsnerven min. Og den er liten fra før av liksom.. Angus vil på CERT-jakt!

Guest Michellus
Skrevet

Får ikke åpnet vedlegget, kan noen sjekke antall bernere på lørdag?

10 voksne 2 valper :)

Skrevet

Og DER kom nervøsiteten! Og det er @Nymeria sin feil :frantics:

Både Arya og Dany står for championat denne helgen. De blir 2 år 28.februar. :bananas:

Skrevet

Både Arya og Dany står for championat denne helgen. De blir 2 år 28.februar. :bananas:

Å herregud - tenk at de er blitt så gamle liksom? Erre muuuuulig?

Skrevet (endret)

Hva, jeg? :innocent:

Skjønner ikke hva du mener :whistle:

Å herregud - tenk at de er blitt så gamle liksom? Erre muuuuulig?

Ja det har jeg tenkt en del i det siste også. Det har gått så fort! :blink:

Endret av LXT
Skrevet

Jeg kommer i morgen for å skrive, skal skrive for ringen med bare valper så har en liten mistanke om hvem jeg skal skrive for! Det blir koooselig :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 1
Skrevet

Jeg kommer i morgen for å skrive, skal skrive for ringen med bare valper så har en liten mistanke om hvem jeg skal skrive for! Det blir koooselig :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da ses vi i den ringen :D

• Like 1