Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen 2013

Recommended Posts

• Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Jeg reiser alene!" Tipper alle passasjerene hadde blitt glad for litt kelpieløøøv sånn i romjulstida. Hadde blitt en suksess, det!

Si ifra om det blir da, vurderer å melde på en av mine voksne! Tenkte egentlig å spare Kiyomi til Exporama, så da er det vel hu derre som jeg allerede har brukt en hel del penger på å stille ut som er

Ble nettopp leid inn som skriver!

Skrevet

Har så lyst til å melde på Arya. Var jo så koselig i fjor med julebord, men vi er vel på Hamar da :o

@Siri tar du med haikere? Kan få kelpiekjærligjet?

• Like 2
Skrevet

Hundegodt har stand, og vi skal stille alle hundene våre så dere får pent ha julebord med oss :D Vi blir der hele dagen :D Julebord søndag til finalene!!

• Like 2
Skrevet

Har så lyst til å melde på Arya. Var jo så koselig i fjor med julebord, men vi er vel på Hamar da :o

@Siri tar du med haikere? Kan få kelpiekjærligjet?

Hæ? Mener du at du ikke kommer med de gode lefsesakene dine i år? :shocked:

Skrevet

Kelpieløøøøøøv er god betaling :). Men jeg kjører ikke om Hamar når jeg skal nedover da - det er et par mil omvei :(

Men jeg kan komme meg til Løten etter å ha snakket med lokalkjenningen. Hvis det åpner muligheter?

Skal få kommet meg dit med masse lefser. Dette er jo en begynnende tradisjon :D

• Like 2
Skrevet

Hadde vært morsomt å drasse med seg den stygge gulpelsen bare for å ha stilt èn gang og få høre kommentarene. I valpeshowet da, selvsagt :rofl:

Han er jo ikke stygg! Han er jo supersøt :wub:

Skrevet

@Siri kjentmann sier at Ådalsbruk går bra så hvis du orker å ta oss med hadde det vært supert. Stankel lover kjærlighet :D

jeg trenger litt beskyttelse før stankel love :lol:

Skrevet

@Arkan - SUPERT :). Da sier vi det sånn - men jeg drar vel sånn passe rimelig tidlig altså :). Seinest kl 7 tenker jeg, helst litt før, men det kan vi jo se på når vi får oppmøtetider også :). Om vi får seint oppmøte og dere tidlig, så er det ikke noe problem heller - jeg liker å dra tidlig :)

• Like 1
Skrevet

Pokker skulle vært en DeepEyes til der. Jaggu godt Arya lager en til så jeg har to å komme med om to år :P

• 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Tispa har nå en jursvult også må fjerne livmor for så minske risikoen for at det blir mer senere tid samt svulsten så klart. Ho hatt innbilt svangerskap og er 10år også 2 måneder så og si akkurat når operasjonen skjer nå pluss veldig sprek for alderen sin. Jeg lurer kun på råd også tips for så gjøre alt best mulig for tispen etter operasjon da jeg også har en valp på 4 mnd og vil gjøre ting best mulig for begge parter. Vurderer la vennen min passe valpen hos seg med 2 andre hunder så får valpen sosiale med andre hunder også får tispen fred fra valpen i kritiske perioden så litt spørsmålet blir dermed hvor lenge bør jeg holde valpen hos vennen min for at tispen skal få ro? Og hvordan bør jeg gjøre gode plasser for tispen som ikke er vært mye i bur før slik at ho får slappet av tiden etter operasjon? 
    • Det kommer an på vekten til hunden, ikke alderen. Men det gir mening, Acana er mer rent kjøtt og mer energieffektivt så hunden får mer næring ut av mindre mengde.
    • Hvor mange gram skal valp på 4 mnd ha på acana? Får ikke 120g til å stemme når han skal ha 160g på andre merker? Vi holder på å bytte fra monster til acana. 
    • Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...