Khela Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Fine bilder! Kan jeg poste et par bilder her, som jeg tog søndag? JAAA! Syns alle som har bilder kan legge ut 1 Siter
Pajko Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Da gjør jeg det Om ikke dere vil på sonen, så sig fra og jeg skal fjerne bilderne igjen Collies og Lill Tetris og broren og litt stemningsbilder uden colliere 7 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 @pippin, kan jeg låne bildene av shibaene i raseparaden til Østlandsshibagruppa på FB og det av Aiko og meg OG det av Lena og Balto (am.akita som er besøkshund for Røde Kors)? Pretty please? Siter
Alzenas Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Nydelige bilder! Tilfeldigvis noen som knipsa av Whippeten her inne? Siter
Red Merle Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Hihi, skimter meg og Jatzy laaangt borti der 2 Siter
pippin Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2013 Åh, min fineste lille trollbolle som var så lydig, atte! Kjempefine bilder, @pippin! Takk! Og sånn fancy tagting her på sonen og nå da @pippin, kan jeg låne bildene av shibaene i raseparaden til Østlandsshibagruppa på FB og det av Aiko og meg OG det av Lena og Balto (am.akita som er besøkshund for Røde Kors)? Pretty please? Ja det kan du bare å låne ivei. Si fra hvis jeg må sende de på mail til deg. Takk alle sammen! Jeg eeeelsker å ta bilder på sånne steder 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Ja det kan du bare å låne ivei. Si fra hvis jeg må sende de på mail til deg. Ja, send de gjerne på mail. Siter
SiriEveline Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Jeg har også bare bilder for spesielt interessert (i kortis that is!), men slenger et lite utvalg her: Vakre vakre Arya til Lill Fornøyd hund? Lill igjen, men denne gangen med BH N uch Smooth X-Cellent Thelma Of Torrosly I farta! Resten ligger i dette albumet! 8 Siter
Caroline Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Jeg bare mååå dele dette, skikkelig blinkskudd 22 Siter
Yodel Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Flotte bilder!Men æææh! Du har med bilder av rasene båd før og etter oss i raseparaden, men ingen av basenjien? *snufs* Siter
ToneS Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Her er noen av mine bilder fra messa, resten finner du i FB albummet Beste bildet av Mocca, jeg er sikkelig skuffa Vanskelig å ta bilder i hall Her er FB albummet Gjerne tagg de som eier hundene jeg har tatt bilde av og slikt. Og hvis noen vil ha noen bilder så send meg PM her eller på facebook så sender jeg de på mail. 2 Siter
tm100021 Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Collies og Lill Åå, var du der Skulle sagt hei altså !! Kan jeg få låne det fine bilde her til fb ? (Stakkars Thelma, hun står alltid så hardt og spent i hele kroppen så bakbeinet hennes skled bakover hele tiden, selv på teppet ) Siter
borderen Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Flere som har fanget bilder av beste venninna mi med sin narkohund (jaktspringer), Siv, som hadde oppvisning for forsvaret. Kult! 2 Siter
MaritaS Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 ...Hvilken rase er dette? Siter
ToneS Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 ...Hvilken rase er dette? Pyreneisk Gjeterhund 1 Siter
Tøfflus Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Fine bilder ToneS Og er du skuffa over bildet av Mocca (håper ikke det er henne du er skuffet over..) så er du hjertelig velkommen hit for å hilse på og ta flere bilder Beklager at jeg var så kort da du kom og hilste på oss, men jeg hadde det så travelt. Kunne ikke si hvorfor da for det var jo hemmelig, men greia var at jeg måtte lufte dem før de skulle møte som fremmed rase til juniorhandlerne. 1 Siter
Mumle Mu Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 @pippin, du fikk ikke tilfeldigvis tatt bilde av Drita og Stina i paraden? Siter
mokken Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 ...Hvilken rase er dette? Pyeneisk gjeterhund poil long. Om jeg ikke tar helt feil så heter hun Angeyjas Aela 1 Siter
Pajko Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Åå, var du der Skulle sagt hei altså ! Kan jeg få låne det fine bilde her til fb ? (Stakkars Thelma, hun står alltid så hardt og spent i hele kroppen så bakbeinet hennes skled bakover hele tiden, selv på teppet ) Ja, selvfølgelig kan du det Du så så optaget ud hvergang jeg var forbi ringen, enten i snak, med barnevogn eller hund på vej i ringen at jeg ikke ville forstyre… Siter
Gjest Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Så mange flotte bilder! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra på utstilling Siter
ToneS Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Fine bilder ToneS Og er du skuffa over bildet av Mocca (håper ikke det er henne du er skuffet over..) så er du hjertelig velkommen hit for å hilse på og ta flere bilder Beklager at jeg var så kort da du kom og hilste på oss, men jeg hadde det så travelt. Kunne ikke si hvorfor da for det var jo hemmelig, men greia var at jeg måtte lufte dem før de skulle møte som fremmed rase til juniorhandlerne. Takk Haha og nei, absolutt ikke skuffet over Mocca, om ikke annet ble jeg bare mer forelsket. Men alle bildene ble dårlige, hun ville jo ikke stå i ro mens jeg prøvde å forevige henne. Jeg kommer gjerne på besøk en gang! Jeg fikk et godt inntykk av dere alle tre, selv om det ikke var så langvarig, så ikke tenk på det. Ville bare introdusere meg, så du kunne koble et ansikt til hun som spør og graver så mye Hva er det for en? Troooor det er en podenco portugues, korthår 2 Siter
pippin Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2013 @pippin, du fikk ikke tilfeldigvis tatt bilde av Drita og Stina i paraden? Neeeeei Måtte dra før dere kom ut på gulvet! Siter
Recommended Posts