Rundering i Teori og Praksis ØNSKES KJØPT!
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Ja, valpeshow har vel "alltid" vært uoffisielt. Om det er flere enn for to år siden, kanskje klubbene begynner å komme seg igjen etter pandemien?
-
Det er ikke så mange store uoffisielle utstillinger. Det er mange uoff. Valpeshow hvor junior og veteraner også kan delta. Disse blir ikke registrert noen steder og det deles ikke ut cert. Har ingenting med mange uregistrerte hunder å gjøre.
-
Hvor finner du uoffisielle utstillinger? Jeg antar det kan ha noe med mengden uregistrerte hunder å gjøre, uten at jeg vet noe mer om det.
-
Hvorfor er det så mange uoffisielle utstillinger nå enn for ca to år siden? Gjelder ingenting når det er uoffisielt? Blir det det samme som valpeshow da for voksne hunder?
-
De aller fleste hunder bør få litt miljøtrening osv for å unngå unødvendige utfordringer på sikt, men utover det er det vell ikke nødvendig. Selv trives jeg best i skogen, men tidvis setter vi pris på en tur i sentrale strøk også. Det blir en litt annerledes tur rett og slett og ofte blir det litt mer trening for vår del.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts