Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalsgård hundesnacks


idastef
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med dette merket? Jeg kjøpte en pakke tørket storfelunge og en pakke leverburger som har slått stort an her i huset. Produktene skal være uten tilsetningsstoffer, og er kun tørket. Finner ikke noen nettside, men hadde vært interessant å lese mer om dem!

Jeg anbefaler i allefall produktet, lette å dele opp, smaker bedre enn alt annet synes Isac!

post-12196-0-01785700-1384170564.jpg

Bildet er funnet på google :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jeg var i kontakt med de for noen år siden da jeg vurderte å forhandle produktene. De skal visstnok ha moderne fasiliteter, gode teknikker for konservering ved frysetørking som beholder næringsstoffene. Med forbehold om at dette er fritt fra hukommelsen og fra dem selv. Utifra det ville jeg nok heller gitt dette enn mye annet gørr som er å få kjøpt til hunden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos dyrlegen her i dag, fant de i butikken der. Hun i skranken kunne fortelle meg at det er en lokal dude på en øy utenfor Sotra (sånn hun forklarte det) som ordner alt selv, kjører ut til butikkene i nærområdet osv. Hun hadde bare god erfaring!

Sånne folk vil jeg støtte! Kjøpte lever og enda mer burger i dag, jippi sa dyret da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt strimlet griseøret derfra og både jeg og bikkja er fornøyd. Hun gonger det i seg og jeg er glad for at det ikke blir trøbbel i magen. Jeg har prøvd litt forskjellig, men det eneste hun ikke blir lei av og legger fra seg er disse griseørene. Så nå har jeg bestilt noe kyllinggreier fra samme merke også :) de selger de hos alphadog på nett, men selges de billigere noe annet sted på nettet? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos dyrlegen her i dag, fant de i butikken der. Hun i skranken kunne fortelle meg at det er en lokal dude på en øy utenfor Sotra (sånn hun forklarte det) som ordner alt selv, kjører ut til butikkene i nærområdet osv. Hun hadde bare god erfaring!

Sånne folk vil jeg støtte! Kjøpte lever og enda mer burger i dag, jippi sa dyret da.

Han holder til på Tysnes, sør for Bergen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Henning (tidligere belgeroppdretter) som driver det er veldig flink, har aldri hatt noen negative erfaringer med produktene. Han er fast sponsor på vår spesial her i Bergen.
Vil tro at det er mulig å få fatt i i Stavanger/Sandnes, men det går an å ringe til Dalsgård og høre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...