TullBull Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 Jeg har snoket inne på Hundesonen i flere år, men de siste årene har jeg vært opptatt med å produsere og oppdra barn, så hundedrømmen har stått på vent. Endelig var tiden inne for at det passet med en hund igjen, så da var det bare å registrere seg her Jeg heter June og er 30 år. Veldig dyreinteressert, men siden vi heldigvis/dessverre bor i leilighet er det ikke plass til dyrehagen jeg drømmer om. Tidligere hestejente og kaninoppdretter. Nåværende tobarnsmor til to gale gutter på snart 3 og 4 år, akvarienerd og eier av verdens nydeligste pusejente som er en orientalerblanding som heter Frøya og er 5 år. I halve livet mitt har jeg drømt om en bullterrier (selvom jeg som småjente var livredd for sånne "pitbuller"). Etter jeg møtte miniversjonen for nesten like mange år siden var jeg solgt og en sånn skulle jeg ha. Nå er drømmen i ferd i å bli virkelighet og en nydelig liten minibullegutt kommer hit om fire uker Er nok flere som kjenner meg fra andre steder på nettet, så hei til dere også 2 Siter
LinL Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 Velkommen minibuller er så søte, blir morro å følge med 1 Siter
ida Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 Velkommen hit! Håper å få se en masse bilder og følge dere gjennom hundelivet deres 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 Velkommen hit! Vi gleder oss til bilder av liten minipitbull! 1 Siter
LilleZara Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 Velkommen og gratulerer! Det er bare å legge inn bilder av valpen altså! 1 Siter
TullBull Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2013 Takk for det Jeg har ikke fått tatt noen gode bilder selv (men det skal ikke stå på fotograferingen når han kommer hjem, for å si det sånn ), så det får bli med en liten sniktitt. Her er vidunderet 3,5 uke: 3 Siter
Symra&Pippin Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Takk for det Jeg har ikke fått tatt noen gode bilder selv (men det skal ikke stå på fotograferingen når han kommer hjem, for å si det sånn ), så det får bli med en liten sniktitt. Her er vidunderet 3,5 uke: Å herre så søt! Siter
plutte Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Hei hei! Håpar me får mange bilder etterkvart, han var riktig søt! Siter
Recommended Posts