Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei på dere


TullBull
 Share

Recommended Posts

Jeg har snoket inne på Hundesonen i flere år, men de siste årene har jeg vært opptatt med å produsere og oppdra barn, så hundedrømmen har stått på vent. Endelig var tiden inne for at det passet med en hund igjen, så da var det bare å registrere seg her :)

Jeg heter June og er 30 år. Veldig dyreinteressert, men siden vi heldigvis/dessverre bor i leilighet er det ikke plass til dyrehagen jeg drømmer om. Tidligere hestejente og kaninoppdretter. Nåværende tobarnsmor til to gale gutter på snart 3 og 4 år, akvarienerd og eier av verdens nydeligste pusejente som er en orientalerblanding som heter Frøya og er 5 år.

I halve livet mitt har jeg drømt om en bullterrier (selvom jeg som småjente var livredd for sånne "pitbuller"). Etter jeg møtte miniversjonen for nesten like mange år siden var jeg solgt og en sånn skulle jeg ha. Nå er drømmen i ferd i å bli virkelighet og en nydelig liten minibullegutt kommer hit om fire uker :wub:

Er nok flere som kjenner meg fra andre steder på nettet, så hei til dere også :wave:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...