Mumle Mu Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Hvem skal? Vi skal med lille troll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Jeg skal med lille pelsballen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Lupin skal, tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Kiwi skal Siste valpeshow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Jeg skal stille Pippa og Gaia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Jeg skal vist uten egen hund. Skal lege "pro handler" og har fått utdelt en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Jeg skal vist uten egen hund. Skal lege "pro handler" og har fått utdelt en Hva slags rase skal du stille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Hva slags rase skal du stille? Berner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Jeg skal med Maja og Zoe. Blir Zoe sin juniordebutt! Og selvfølgelig er hun jo helt naken:pNoen som vil fortelle meg hvor mange sheltier som er påmeldt? Får ikke åpnet progeammet på mobilen:/Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 1. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Jeg skal med Maja og Zoe. Blir Zoe sin juniordebutt! Og selvfølgelig er hun jo helt naken:p Noen som vil fortelle meg hvor mange sheltier som er påmeldt? Får ikke åpnet progeammet på mobilen:/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 25 (+ 3 valper) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Berner Rettelse: Gærner. Når dommeren har likt begge, og begge er i like god/dårlig pels, kan en jo ta med begge. X'en er for pen til å pensjoneres fullstendig, bare fordi de går i samme klasse. 40 bernere påmeldt, og mine to er nummer 24 og 26 i rasen, så det er vel en 13-14 i åpen klasse tispe som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Noen som har link til programmet, ringnummer, antall hunder i hver rase og tid ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Meldt på. Bikkja feller. Usikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Jeg har gått inn på Kongsberg hundeklubb for å lete men jeg finner det ikke. Hvor ser dere programmet? Eneste som jeg får opp er dette: http://kongsberghundeklubb.net/annonse%20siste.pdf Men det er ikke dette jeg lurer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Jeg har gått inn på Kongsberg hundeklubb for å lete men jeg finner det ikke. Hvor ser dere programmet? Eneste som jeg får opp er dette: http://kongsberghundeklubb.net/annonse%20siste.pdf Men det er ikke dette jeg lurer på. Programmet kommer automatisk til de som er meldt på, og du finner det her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Programmet kommer automatisk til de som er meldt på, og du finner det her. Takk, er oppdretter som meldte på så jeg får ikke mail på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Nagini og jeg skal, men det er just for fun egentlig.. Dommeren virker til å like store, fluffy aussier - alt annet enn hva Nagini er Må jo støtte opp utstillingsdebuten til venninnen min som stiller Collie-bollie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lisatittine Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Vi skal! Vår aller første gang på utstilling. Stiller i valp 4-6 måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Lupin skal, tror jeg. Japp, Lupin skal, sammen med søsteren sin, Mocca. Og så lenge vi er enige om at blått er flott, gult er kult og grønn er skjønn tenker jeg vi skal få en fin-fin erfaring og en hyggelig tur jeg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Også skal det jo faktisk to Lupiner dit da, bare litt forskjellige raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Skal for første gang ut i ringen med Tank (Collie), valp 6-9 mnd. Ble litt skuffet da jeg så det kun var en collievalp påmeldt. Men absolutt fin trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Kommer med 2 stk Stabij hannhund på lørdagen, og Kix på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts