Gå til innhold
Hundesonen.no

Canis ClickerCamp 2014


C.J
 Share

Recommended Posts

Flere her som har tenkt seg til Finnskogen 4.-10 juli 2014? :) Canis arrangerer flere spennende kurs i løpet av disse dagene, med ulike kveldsforedrag som er gratis for deltakere på campen.

Selv er jeg og Killi påmeldt runderingskurs med Morten Egtvedt og brukslydighetskurs med Cecilie Køste :D Gleder oss allerede!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Runderingskurs med Morten kan anbefales på det sterkeste; her er det ikke noe utenomsnakk og somling men effektiv trening og læring for alle penga (både for hund og eier). Man får garantert mye igjen

Åå, du er gal! Haha Neida, jeg er egentlig bare veldig misunnelig! Det blir utrolig kjekt da! Du får lære meg alt du har lært etterpå da! Jeg er også utrolig usikker på hvordan sommeren blir, m

Flere her som har tenkt seg til Finnskogen 4.-10 juli 2014? Canis arrangerer flere spennende kurs i løpet av disse dagene, med ulike kveldsforedrag som er gratis for deltakere på campen. Selv er j

Flere her som har tenkt seg til Finnskogen 4.-10 juli 2014? :) Canis arrangerer flere spennende kurs i løpet av disse dagene, med ulike kveldsforedrag som er gratis for deltakere på campen.

Selv er jeg og Killi påmeldt runderingskurs med Morten Egtvedt og brukslydighetskurs med Cecilie Køste :D Gleder oss allerede!

Jeg skal, jeg skal! :D Klarer bare ikke å bestemme meg for hva. Og om du ikke har gått kurs med Morten eller Cecilie før så kan du virkelig glede deg! :ahappy:

Hvor på Finnskogen da? Finnskogen er litt stort :P

Det blir i området rundt disse overnattingsmulighetene - 1 & 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, jeg skal! :D Klarer bare ikke å bestemme meg for hva. Og om du ikke har gått kurs med Morten eller Cecilie før så kan du virkelig glede deg! :ahappy:

Jeg har ikke gått kurs med dem, nei. Bor en del mil fra Trondheim, shø! :) Har gått trenerutdannelsen til Canis og lest to av bøkene Morten og Cecilie har skrevet, så jeg gleder meg vilt til å treffe dem og lære fra de aller beste!

Synes ikke noe om å friste oss vestlendinger på denne måten! :pinch:

Du, jeg bor jo på Stord, midt mellom Stavanger og Bergen. Skal vi tro Google Maps er det "bare" litt over 9 timer å kjøre ;) Og jeg føler meg rimelig sikker på at den kjøreturen er verdt fire (om ikke seks) fullstappede dager med lærerike kurs! :D
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått kurs med dem, nei. Bor en del mil fra Trondheim, shø! :) Har gått trenerutdannelsen til Canis og lest to av bøkene Morten og Cecilie har skrevet, så jeg gleder meg vilt til å treffe dem og lære fra de aller beste!

Jeg gikk instruktørkurset i år og det er lenge siden jeg har hatt så mange aha-opplevelser og så mye fremgang som jeg har hatt det siste året. :ahappy: De er virkelig dyktige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg bor jo på Stord, midt mellom Stavanger og Bergen. Skal vi tro Google Maps er det "bare" litt over 9 timer å kjøre ;) Og jeg føler meg rimelig sikker på at den kjøreturen er verdt fire (om ikke seks) fullstappede dager med lærerike kurs! :D

Joda, er jo egentlig det. Når man ser bort fra at min hund holder konsert uten sidestykke på bilturer. Måtte dopet ham ned først. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten pris per kurs, eller er det for hele uka og så velger man hvilke kurs man vil på? :)

Pris per kurs og i tillegg kommer overnatting. Foredragene er gratis for deltagerne. Så får man sette sammen uken som man vil (eller bare være der to-fire dager om man ønsker det). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnatting er ikke noe problem, bor like i nærheten :) Blæ, skulle gjerne vært på mer enn ett kurs, men har nok ikke råd til mer :/ Når må man betale? Når man melder seg på? :) Så bare at det sto noe om hvordan det er om man melder seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnatting er ikke noe problem, bor like i nærheten :) Blæ, skulle gjerne vært på mer enn ett kurs, men har nok ikke råd til mer :/ Når må man betale? Når man melder seg på? :) Så bare at det sto noe om hvordan det er om man melder seg av.

Heldig! For min del er det litt på grensa for hva jeg gidder å kjøre før og etter kurs. :P

Regner med at det er en måned eller noen uker før. Kan sjekke om du er interessert! Det er forøvrig earlybird-rabatter. 10% avslag på prisen om man melder seg på før 1. januar, hvis jeg nå ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig! For min del er det litt på grensa for hva jeg gidder å kjøre før og etter kurs. :P

Regner med at det er en måned eller noen uker før. Kan sjekke om du er interessert! Det er forøvrig earlybird-rabatter. 10% avslag på prisen om man melder seg på før 1. januar, hvis jeg nå ikke husker feil.

Hehe, ja, for en gangs skyld ;)

Gjerne! Er veldig interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D Da skal jeg tenke litt på det, har veldig lyst! :) Hvilke kurs skal du på? :)

Ikke spør så vanskelig! :lol: Spor er veldig sannsynlig akkurat nå. Ellers er det litt åpent. Lekekurset virker interessant, rundering hadde vært moro, men samtidig tror jeg det fort blir lydighet med Cecilie. :D Blir nok til at jeg blir der hele uken selv om jeg ikke har fylt opp uken med kurs. Bare for å være litt sosial og trene hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør så vanskelig! :lol: Spor er veldig sannsynlig akkurat nå. Ellers er det litt åpent. Lekekurset virker interessant, rundering hadde vært moro, men samtidig tror jeg det fort blir lydighet med Cecilie. :D Blir nok til at jeg blir der hele uken selv om jeg ikke har fylt opp uken med kurs. Bare for å være litt sosial og trene hund!

Hehe ;) Jeg er ikke så inne i bruksverdenen, så tror valget står mellom spor eller spesialsøk. Bris elsker å gå spor, han tar helt av, og han har en mye mer "sensitiv" nese enn Isak. Kanskje vi kan trene litt sammen utenom kurs :) Jeg har bare råd til ett kurs, og egentlig bruker jeg å være på ukeskurs i konkurranselydighet på Antrozoologisenteret uka før. Uff, må vinne i lotto! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) Jeg er ikke så inne i bruksverdenen, så tror valget står mellom spor eller spesialsøk. Bris elsker å gå spor, han tar helt av, og han har en mye mer "sensitiv" nese enn Isak. Kanskje vi kan trene litt sammen utenom kurs :) Jeg har bare råd til ett kurs, og egentlig bruker jeg å være på ukeskurs i konkurranselydighet på Antrozoologisenteret uka før. Uff, må vinne i lotto! :)

Vi kan godt inngå en liten deal om jeg finner spennende kurs. Jeg bor hos deg mot en avtalt sum?

Vi kan jo høre litt sammen og se an litt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt inngå en liten deal om jeg finner spennende kurs. Jeg bor hos deg mot en avtalt sum?

Vi kan jo høre litt sammen og se an litt.

Bare å bo hos meg helt gratis :D Synes du og Tetris kan melde dere på spesialsøk, så kan vi ta det sammen :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) Jeg er ikke så inne i bruksverdenen, så tror valget står mellom spor eller spesialsøk. Bris elsker å gå spor, han tar helt av, og han har en mye mer "sensitiv" nese enn Isak. Kanskje vi kan trene litt sammen utenom kurs :) Jeg har bare råd til ett kurs, og egentlig bruker jeg å være på ukeskurs i konkurranselydighet på Antrozoologisenteret uka før. Uff, må vinne i lotto! :)

Kult! Har fått høre positivt om instruktørene for både spor og spesialsøk. Du får slenge deg med på foredragene også da! Og jeg er gjerne med på trening. Tenker jeg går et kurs med hver hund så da er det en hund igjen å underholde når kursdagen er over. :)

Hvilken instruktør har de på Antrozoologisenteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Har fått høre positivt om instruktørene for både spor og spesialsøk. Du får slenge deg med på foredragene også da! Og jeg er gjerne med på trening. Tenker jeg går et kurs med hver hund så da er det en hund igjen å underholde når kursdagen er over. :)

Hvilken instruktør har de på Antrozoologisenteret?

Å, så bra! Alltid skummelt å gå på kurs for nye instruktører, har vært så heldig å ha gått for instruktører jeg liker fram til nå :) Ja, tenkte at jeg må få med meg foredrag også (nå snakker jeg som om jeg SKAL på dette, er så usikker på økonomien, men jeg vil virkelig!)

For det ukeskurset så har det vært Line Sandstedt, hun var "min" instruktør da jeg bodde der, så Isak har gått flere konkurransekurs for henne. Hun passer meg veldig godt ihvertfall, streng og pirkete (jeg liker det, jeg vil pirke på alle detaljer, vil ha øvelsen og momentene så bra som mulig), men flink til å si i fra når noe er bra og har humor :D Og så har hun konkurrert i lp med engelsk setter, så hun var en god match for oss :) Men det går 4000 kr der også, måtte hoppe over det i år, for da hadde jeg ikke råd. Har ihvertfall kost meg på det kurset, men nå bor jeg ikke i Åsområdet lenger, så er litt mer tungvindt nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...