Gå til innhold
Hundesonen.no

Canis ClickerCamp 2014


C.J
 Share

Recommended Posts

Bare å bo hos meg helt gratis :D Synes du og Tetris kan melde dere på spesialsøk, så kan vi ta det sammen :D

Åå det hadde vært skikkelig kos, men tror nok jeg helst ville siktet meg inn på spor eller noe. Tanken er å prøve oss litt på bruks etterhvert. Men spesialsøk er jo veldig spennende da :)

Det var ihvertfall mye bra å velge mellom der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Runderingskurs med Morten kan anbefales på det sterkeste; her er det ikke noe utenomsnakk og somling men effektiv trening og læring for alle penga (både for hund og eier). Man får garantert mye igjen

Åå, du er gal! Haha Neida, jeg er egentlig bare veldig misunnelig! Det blir utrolig kjekt da! Du får lære meg alt du har lært etterpå da! Jeg er også utrolig usikker på hvordan sommeren blir, m

Flere her som har tenkt seg til Finnskogen 4.-10 juli 2014? Canis arrangerer flere spennende kurs i løpet av disse dagene, med ulike kveldsforedrag som er gratis for deltakere på campen. Selv er j

Åå det hadde vært skikkelig kos, men tror nok jeg helst ville siktet meg inn på spor eller noe. Tanken er å prøve oss litt på bruks etterhvert. Men spesialsøk er jo veldig spennende da :)

Det var ihvertfall mye bra å velge mellom der!

Jeg kunne også tenke meg å gå spor :P Bris har prøvd det før, og han elsker det, men jeg er så fascinert av spesialsøk, så har veldig lyst til å prøve det :D Vanskelig å velge! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporinstruktørene har forøvrig satt krav på nivået:

Spåret ska vara minst 500 m med minst två olika typer av underlag varav det ena underlaget ska hårt (Ex. asfalt, betong). Minst 100 meter av spåret ska vara på det hårda underlaget. Spåret ska vara 1 timme gammalt.

Har nå meldt på Gneis for jeg tenker jeg får mer ut av det kurset med henne enn Mikke, men vi har nå litt å jobbe med utover våren. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den viktiga leken så ihvertfall veldig spennende ut!

Hvis jeg kommer meg dit skulle jeg definitivt deltatt en dag på det.

Også frister det veldig med rundering og brukslydighet. Men økonomisk sett kan jeg nok bare ta meg råd til et av de.

Spor tror jeg blir litt vanskelig for jeg tørr ikke si sikkert hvilket nivå vi kommer til å være på, og vil ikke stresse med trening for å være klar til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runderingskurs med Morten kan anbefales på det sterkeste; her er det ikke noe utenomsnakk og somling men effektiv trening og læring for alle penga (både for hund og eier). Man får garantert mye igjen for et slikt kurs. Det samme gjelder Cecilie og LP-kurs.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, dette var fristende! :D Runderingskurset virket gøy! Jeg har jo aldri fått vært med på runderingskurs og jeg har hatt lyst til det i flere år! Men jeg aner ikke hva som skjer neste sommer. Det kommer an på hvor jeg ender opp med å søke på skole. De kan være jeg er midt i en flytteprosess. Så litt vanskelig å planlegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skulle ønske jeg hadde råd til så mange kurs :P

Noe annet må jo ryke da, men for min del så fant jeg ut at jeg måtte få til dette. Vet jo ikke når jeg får anledning til å gå kurs for Cecilie neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser plassene går fort, flere kurs er allerede fulle!

Vi skal nå først ha to dager spor, så to dager rundering med Cecilie og avslutte med to dager brukslydighet med Cecilie. :D Gleder meg!

Åå, du er gal! Haha :lol: Neida, jeg er egentlig bare veldig misunnelig! Det blir utrolig kjekt da! Du får lære meg alt du har lært etterpå da! :D

Hjelpes meg! Jeg tør dessverre ikke melde på enda, veldig usikker på hvordan sommeren blir.

Jeg er også utrolig usikker på hvordan sommeren blir, men nå har jeg meldt meg på :lol: Herregud de plassene røk fort altså!

Jeg og Tidi skal gå rundering for Morten i to dager :ahappy: Deretter tenker jeg vi bare skal kose oss noen dager med trening på egenhånd og høre på noen foredrag :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de 2 kursene jeg vil ta er det ledige plasser på..Jaja kanskje neste år :P

Jeg ville ha fulgt med, tipper det blir en del plasser solgt til våren. Det er mange som hiver seg på nå fordi det blir fort fullt, eller som får uforutsette ting som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Hvem er det som kommer nå helt sikkert? :)

Jeg har bestilt hytte på Finnskog turistsenter eller hva det het og skal være der fra 6-10 juli :ahappy: Jeg skal gå runderingskurs med Tidi for Cecilie den 7-8 juli, ellers trene, gå tur og høre på foredrag :ahappy: Jeg gleder meg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...