Gå til innhold
Hundesonen.no

Canis ClickerCamp 2014


C.J
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Runderingskurs med Morten kan anbefales på det sterkeste; her er det ikke noe utenomsnakk og somling men effektiv trening og læring for alle penga (både for hund og eier). Man får garantert mye igjen

Åå, du er gal! Haha Neida, jeg er egentlig bare veldig misunnelig! Det blir utrolig kjekt da! Du får lære meg alt du har lært etterpå da! Jeg er også utrolig usikker på hvordan sommeren blir, m

Flere her som har tenkt seg til Finnskogen 4.-10 juli 2014? Canis arrangerer flere spennende kurs i løpet av disse dagene, med ulike kveldsforedrag som er gratis for deltakere på campen. Selv er j

Her blir det først to dager med "Kunsten å takle forstyrrelser" med Leif Ove Bygdnes lørdag og søndag, deretter "Den viktige leken" med Tobias Gustavsson og en til på mandag :-) Gleder meg skikkelig til hundeferie! :D Deltar med en cocker spaniel hannhund på snart 14 mnd. så dette trenger vi, haha. Skulle gjerne vært på Nosework eller spesialsøk også, men jeg har ikke bil så jeg måtte tilpasse kursene etter venninna mi. Jeg tror så absolutt at det blir en bra og myggfull opplevelse :-p Det beste med å flytte fra Hedmark var å slippe all myggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...