Debbie Skrevet 18. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Vims: jeg håper det. Perfekt kombo. Men hun er ikke så høy, så håper hun vokser litt til. Og ja jeg er forelsket fremdeles, hun er så herlig, gøyal og enkel. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Gjør hun nok! Scala på samme alder var ca 45 cm høy (og veide 15 kg...), hun har da vokst 7 cm (og nesten 10 kg ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Hun er så innmari flott, og skikkelig bikkje, liksom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Hun er så innmari flott, og skikkelig bikkje, liksom. Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg liker vanligvis ikke goldens, men Prima altså, hun er FIN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Prima Hun kler rosa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 22. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Prima er bikket seks måneder, og da ble det endelig litt bilder. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Hun ser superkul ut! Fortell litt da, fornøyd? Hvordan er hun i forhold til dalmis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Så fin og stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 22. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Hun ser superkul ut! Fortell litt da, fornøyd? Hvordan er hun i forhold til dalmis? Hun er superkul. Jeg er kjempefornøyd, og det er veldig annerledes enn å ha en dalmis. Det er stygt sagt litt som å ha gått fra Lada til Ferrari. Det er mye bikkje, og mye armer og ben. Veldig mye egendriv, og veldig engasjert. Hun er mye mer solid mentalt enn dalmisen, dog er hun lettere å gire opp på vondt og godt. Hun gir alt, mer eller mindre hele tiden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Så utrolig kul hun er! Herlig blinkskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Fine Prima! FInnes ikke lik halvbror Monti, men synes hun ligner veldig på Dream 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Vakkreste goldenen jeg vet om det der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Det va en sykt fin sele? Merke? Kjøpt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Selen er kjøpt på en dyrebutikk som gikk konkurs. Vet at andre selger den men vet ikke hvem. Det er en halvnome , navnet er Zero. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Fantastisk herlige bilder av lille gullet . Men nå begynner hun jo pinadø å se nesten litt voksen ut Og den selen tror jeg troll-hundefor.no selger også . http://www.troll-hundefor.no/webshop.aspx?pageid=32939&catId=15085&groupId=2946#navi_main 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Hun gjør det, ser litt voksen ut. Og jeg lover det er bare utseende Heldigvis har hun litt babytryne igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Hun er så fiin Jeg likte også selen spesielt godt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Helle dussan!!! Får ikke bare litt lyst på jaktgoldem :-D Nydelig hun har blitt!! Ser så fin og jevn ut i kroppen :-) Vurderer selen selv, meeen... Har vell nok seler :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Så fin hon är Men... bada i mars? *kkkallt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Jaktgolden Du har en badenymfe du også ser jeg? Vannet er aldri for kaldt for de bikkjene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Søstrene Bonus og Prima 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Så voksen hun plutselig så ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Fineste Prima, og som hun har utviklet seg de siste tiden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts