Margrete Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2013 Seriøst, Margrete, Nix er så forferdelig pen Jaaaa! Håper dommere fortsatt mener det når pelsen på krysset har vokst ut. Har ikke stilt henne siden i april, så hun har jo vokst seg inn i junior-klassen og da blir brått konkurransen litt større Siter
Guest Michellus Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2013 Jaaaa! Håper dommere fortsatt mener det når pelsen på krysset har vokst ut. Har ikke stilt henne siden i april, så hun har jo vokst seg inn i junior-klassen og da blir brått konkurransen litt større Hun er akkurat sånn jeg mener schäferen skal se ut. Hvert fall på det bildet der Og på andre bilder jeg har sett! Jeg vil se flere bilder av Nix! Siter
Margrete Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2013 Hun er akkurat sånn jeg mener schäferen skal se ut. Hvert fall på det bildet der Og på andre bilder jeg har sett! Jeg vil se flere bilder av Nix! *lage egen tråd* 3 Siter
Nirm Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2013 Men det er nok sånn småen skal stilles opp på show, selv om jeg kan få fram mer hellende rygglinje på henne. 5 Siter
Guest Michellus Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2013 Ja også Noomi da! Herlighet hun er vakker hun også Det er for mange schäfere her, jeg blir jo helt gaaaal! Siter
Bellare Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2013 Har prøvd å stille ho opp tidlegare, men ga opp sidan det ikkje funka. Men i dag stillte ho seg opp sånn som det her sjølv, blir vel det beste vi klarar og få til Siter
Guest Dratini Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Dette er en hund som ikke er dårlig vinklet bak, dog ser det ut som om hun strekker bakre fot ekstra men er kun synsbedrag pga mye pels der... Siter
Sofie & Aska Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Jeg måtte også prøve. Dobbermanen: Og den ekte schæferen: Vi får visst ikke til den knekken de skal ha da. 1 Siter
Ganzie Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2013 Fikk endelig ut fingeren og stilte dem opp. Ser nå at jeg tenkte "motsatt" vei mtp bakbeina, men pytt Inya er grei, hun er med på det meste og bare "stå sånn? Ok" Ganzie derimot... "jeg hater deg Intenst. Herreguuuud du er teit, assa " Sjekk den lekre overlinjen hun får med en gang hun ikke er helt fornøyd 7 Siter
Gjest Skrevet 26. November 2013 Rapporter Skrevet 26. November 2013 Jeg måtte også prøve. Dobbermanen: IMG_7288.JPG Og den ekte schæferen: IMG_7293.JPG Vi får visst ikke til den knekken de skal ha da. IMG_7290.JPG IMG_7295.JPG Oh my god, du bor jo *DER*! Den fotballbanen har vi brukt mye med vofsen vi og Siter
MissHeike Skrevet 26. November 2013 Rapporter Skrevet 26. November 2013 Haha, dette er en morsom tråd syns jeg Klart at de fleste ikke-schæfere har ikke vinklene til å få det til som en ekte kan, men likevel. Fikk så bra schæfer oppstilling i går når jeg måtte bade valpis, men var jo bare meg og hadde nok med å holde han i badekaret så fikk jo ikke bilde. Han hadde til og med fiiiin banan rygg Siter
Recommended Posts