Gå til innhold
Hundesonen.no

Dine beste arbeidstider


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg trives veldig godt med å jobbe 06-14.

Jeg har min drømmeturnus. Jeg jobber natt, med en uke på og en uke av. Jeg er så B menneske, at det å stå opp tidlig for å gå på jobb klokka 8 om morgenen, er HARDT. Jeg venner meg ikke til det, og de

For meg er det nattstilling som fungerer best, jobber fra 22-08. Har i gjennomsnitt 3 nattevakter i uka, men samler opp til det hvertfall blir 4-5 sånn at jeg får mange friuker i løpet av året. Har alltid jobbet best på natta, og aller mest husker jeg bacheloroppgaven som ble tatt frem ikke tidligere enn kl. 23 på kvelden..

Dagvakter.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de vaktene jeg ha nå, så er 07:10 til 14:40 den jeg liker best. Lider meg gjerne opp om morran for å kunne gå tidlig hjem. Værste vakta er i fra 9.30 til 17.00. Ettermiddagen blir borte, spesielt på vinteren. Mørkt når man går på jobb, mørkt når man kommer hjem.

07.00 til 14.00 hadde vært perfekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har perfekt arbeidstid nå, 07.00-15.00. Jeg er like trøtt enten jeg står opp 5 eller 7 om morgenen, så da er det bedre å stå opp bittelitt tidligere og heller komme tidlig hjem igjen på ettermiddagen.

Også har vi fri i helgene, det er et absolutt must!

I tillegg har vi fri alle røddagene, samt julaften og nyttårsaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at jeg har en svært fleksibel og selvstendig arbeidsdag. Vanligvis jobber jeg 8.30-16.30, men jeg styrer selv arbeidstid, overtid og avspassering etter behov.

Jeg kunne ikke tenke meg å jobbe turnus, eller på annen måte ikke kunne selv styre arbeidstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

07 til 14 hadde vært deilig. Nå har jeg nesten slik arbeidstid da. Begynner 8 og kan dra hjem fra halv 2 til halv 4 litt avhengig av timeplanen (er lærer).
Jeg klarer ikke å forstå de som synes at å jobbe "midt på dagen" er ok. Hadde jeg begynt 11 og vært ferdig 18 hadde jeg ikke fått gjort noenting verken før jobb eller etter jobb.

Jeg er veldig morrafugl og sover aldri lenge uansett om jeg skal på jobb eller har fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at jeg har en svært fleksibel og selvstendig arbeidsdag. Vanligvis jobber jeg 8.30-16.30, men jeg styrer selv arbeidstid, overtid og avspassering etter behov.

Jeg kunne ikke tenke meg å jobbe turnus, eller på annen måte ikke kunne selv styre arbeidstid.

Det hadde igrunn vært fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye sære sonenfolk det er :P

Jeg har jobbet skift, ikke nattskift, men dag, kveld og helger. I mange år jobbet jeg fast annenhver helg, syns ikke det var noen big deal, jeg. Har jobbet røde dager også, om det har falt seg sånn inn i skiftplanen min (eller jeg har blitt spurt av noen som vil ha fri :P ). Ække no stress det. Det eneste jeg har syns har vært litt kjipt, er om det ble veldig mange kveldsskift i en periode, for det betydde jo at jeg så familien min mindre, men utover, så passet det meg å jobbe når som helst, tror jeg :)

Det er godt det finnes noen som gidder å jobbe skift da, samfunnet stopper liksom ikke i helgene lenger. Lurer på hvor mange prosent av arbeidsstokken som har ukurante arbeidstider jeg? Sende de en takknemlig tanke, kanskje :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye sære sonenfolk det er :P

Jeg har jobbet skift, ikke nattskift, men dag, kveld og helger. I mange år jobbet jeg fast annenhver helg, syns ikke det var noen big deal, jeg. Har jobbet røde dager også, om det har falt seg sånn inn i skiftplanen min (eller jeg har blitt spurt av noen som vil ha fri :P ). Ække no stress det. Det eneste jeg har syns har vært litt kjipt, er om det ble veldig mange kveldsskift i en periode, for det betydde jo at jeg så familien min mindre, men utover, så passet det meg å jobbe når som helst, tror jeg :)

Det er godt det finnes noen som gidder å jobbe skift da, samfunnet stopper liksom ikke i helgene lenger. Lurer på hvor mange prosent av arbeidsstokken som har ukurante arbeidstider jeg? Sende de en takknemlig tanke, kanskje :ahappy:

Det er fordeler og ulemper som det meste annet. Med ukurante arbeidstider får man også tillegg i lønn. Til sammenligning eksisterer ikke overtidsbetaling i min bransje, selv om jeg i perioder jobber både helger og kvelder, og totalt sett mer enn 8 timer uten å få betalt for det. Jeg personlig setter fremdeles friheten til å stort sett kunne velge når jeg vil jobbe ekstra, fremfor å få ekstra betalt.

Dessuten var temaet drømme arbeidstiden, og ikke nødvendigvis den reelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...