Gå til innhold
Hundesonen.no

Refleks spray til hund


Anette
 Share

Recommended Posts

Jeg så det der til hest og tenkte for meg selv at de hestefolkene finner nå på mye rart. :teehe:

Men altså, hva skulle egentlig fordelen være med noe sånt? Det må da være mye enklere å ha refleks på halsbånd, sele, dekken, refleksvest, kobbel, osv. Som du er 100% sikker på at ikke har skumle kjemikalier i, og som er raskt å ta på og av uten å måtte bade hunden etter hver tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, hva skulle egentlig fordelen være med noe sånt? Det må da være mye enklere å ha refleks på halsbånd, sele, dekken, refleksvest, kobbel, osv. Som du er 100% sikker på at ikke har skumle kjemikalier i, og som er raskt å ta på og av uten å måtte bade hunden etter hver tur.

Det var min tanke også... mye mer lettvint med et refleksdekken eller noe..

Jeg ser ingen fordel annet enn at man kan ha det "gøy" med å tegne mye rart på hunden. Og det hadde ihvertfall jeg personlig gått lei etter et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være praktisk hvis bikkja klarer å stikker av hjemmefra uten refleksdekken/halsbånd/sele osv, og det står at man kan bruke den på katt. Må jo være en trygghet for eiere av utekatter å kunne ha refleks på katten?
Men hvordan kjennes pelsen ut etter den har blitt spraya med dette liksom.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spraies på i et godt ventilert plass, altså ute. Men den luft tørker på bare noen minutter i 20 grader. Hvordan få til dette om vinteren. Gå ut for å spraie for så å gå inn for å tørke for så å gå på tur. hvis en får spraien på vegger eller klær. ER det mulig å få det vekk da?

Hva med dem som sliter med pels og kløe?

Nei her blir det refleks dekken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så jeg på Hööks sist jeg var der inne. Jeg lo litt for meg selv da jeg tenkte hvor mye kult jeg kunne ha tegnet på Milo :lol:
Men Milo har refleks på de fleste dekkene sine, som han uansett bruker når snøen kommer fram. Og ellers har han vel en 4-5 refleksvester, så vi holder oss til det inntil videre :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en fin ide :) Jeg tenker at refleksene vi har på hundene ikke synes så godt hverken forfra eller bakfra. Så da må man på med med benreflekser og de detter av for ett godt ord etter noen gangers bruk. Så om det er uten gift og annet grums så er noe slikt fint å spraye nedover beina både foran og bak, og en liten dutt på halen. Grunnen til at jeg ikke vil bruke det der, er fordi det må sprayes på ute, ergo ikke noe særlig vennlig for luftveiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...