Justisia Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Tispenavn som skal begynne på C. Kan være dobbeltnavn også. Blir hentet ved juletider, så kanskje noe juleinspirert?Skal være stamtavlenavnet, men er det enkelt og greit så kanskje det kan være hverdagsnavn også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Første som slo meg var Christmas Carol 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Første som slo meg var Christmas Carol Haha samme tenkte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Tispenavn som skal begynne på C. Kan være dobbeltnavn også. Blir hentet ved juletider, så kanskje noe juleinspirert? Skal være stamtavlenavnet, men er det enkelt og greit så kanskje det kan være hverdagsnavn også. Må stamtavlenavnet også være typisk tispe? Slenger uansett ut noen C-forslag Caffe Amaretto/Americano/Espresso/Cappuccino + Can't Get Enough Causing Crowds Certain Timing Challenge Accepted Chain Reaction Challenger Champagne Change Chasing XX Cheap Monday Cheap Tricks Cheerful Companion Circle Of Life Clever Cold Case Common Sense Complete Copy Cat Copyright Cosy Crispy Cyberspace Cross Any XXX Call Me Catwalk China Girl Cinnamon Cluedo Chance For A Glance Cheddar Cat Chaser Clueless Crazy Feeling Cash And Carry Cruise Control Cheerleader Christmas Joy Christmas Spirit 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 15. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Stamtavlenavnet trenger ikke være typisk tispe. Mye fine forslag :-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Come Christmas? Altså, som i "til julen" liksom Eller Claus Call (liksom close call, bare claus ), litt mer festlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Christmas Gift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 16. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 I går var jeg så klar for et julete navn, i dag not so much. Så kom gjerne med flere forslag. Jeg er filmfreak, men klarer ikke nå å hoste opp andre filmnavn på C enn Carrie og Cleopatra, og tror ikke jeg vil ha det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 16. September 2013 Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films:_C http://www.moviefanatic.com/characters/c/ http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090810081118AAP5Hxs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. September 2013 Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 Carmen Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. September 2013 Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 Cruella De Vil. Hva annet kan det bli? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 16. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 Cruella De Vil. Hva annet kan det bli? Oooo, jeg har jo alt ei Jadis (heksa fra Narnia), og tisper er jo gjerne slemme mot snille gutter (Mio) Takk Khela for filmlinkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. September 2013 Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 Candy er jo enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts