ralfdog Skrevet 11. September 2013 Rapporter Skrevet 11. September 2013 Etter noen år med passelig aktivitet på hundeforumet canis, så tenkte jeg at jeg skulle ta i bruk profilen min her på sonen. Nå er det noen år siden jeg registrerte profil her ser jeg, og jeg har vel aldri vært aktiv. Alltfor skummelt og uvandt i forhold til det trygge canis forumet :-) Vel, på tide å bryte er barriere. Har for øvrig en hund også, men navnet Shadow av rasen golden retriever. Nylig fylt 2 år. Vi satser på å bidra med velmente råd, til tross for manglende hundeinteresse og kunnskap om hva som er rett og galt. Vi lever i nuet uten krav om resultat, og vi endrer oppfattning om teoriene i hytt og gevær. Det er ikke ment at noen skal forstå seg på oss. Så morn og hei, her er vi 2 Siter
Tabris Skrevet 11. September 2013 Rapporter Skrevet 11. September 2013 Velkommen hit! Nicket ditt ser kjent ut fra Canis. Siter
Anemone Skrevet 11. September 2013 Rapporter Skrevet 11. September 2013 Hei! Jeg er også på Canis, men ikke så veldig aktiv på noen av forumene :-p Siter
simira Skrevet 11. September 2013 Rapporter Skrevet 11. September 2013 Hei! Du kjenner vel igjen en del navn her tenker jeg. Men - manglende hundeinteresse? Siter
ralfdog Skrevet 24. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2013 Simira, det er kanskje ikke helt politisk korrekt. Hundeinteresse har jeg vel i stor dose. Men i forhold til å "ha greie på" det ene og andre henger jeg antagelivis endel etter. Men det er ikke så viktig. Hund er hund Siter
Artemis Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2013 Hei og velkommen (tilbake)! Siter
simira Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2013 Simira, det er kanskje ikke helt politisk korrekt. Hundeinteresse har jeg vel i stor dose. Men i forhold til å "ha greie på" det ene og andre henger jeg antagelivis endel etter. Men det er ikke så viktig. Hund er hund Du prøver å si at du ikke er en nerd som graver deg ned i genetikk, avlslære, adferdslære, treningsmetodikk og læringsteorier? 1 Siter
Gjest Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2013 Hyggelig å se deg her ralfdog Siter
Recommended Posts