Gå til innhold
Hundesonen.no

Foto-tråden


Brist
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En fotosnikksnakktråd? En foto"akkurat nå" tråd? Er aaalltid plass til flere fototråder

Nå har jeg sett testen av 7d og har vondt langt inni meg. Stakkars lille kameraet mitt *pakke det ned i foto bag igjen *

Fant heldigvis billig sal til hesten, så har fortsatt 5000,- på objektivsparekontoen min Pjuh!

Posted Images

Akkurat denne tråden jeg trengte nå.

Først kjøpte jeg et hybridkamera (Panasonic Lumix DMC ettellerannet), men jeg byttet det ut fordi jeg synes det ble for mye å ha med i skogen på tur. Var veldig fornøyd med bildene det tok.

Jeg kjøpte meg istedet et Canon Powershot s110 digitalkamera. Passer perfekt i lomma på tur, men jeg er IKKE fornøyd med bildene det tar. Har hørt utrolig mye bra om dette kameraet og det tar forsåvidt fine bilder av ting som står stille, men så fort ting er i bevegelse er det håpløst. Og hunden min er oftest i bevegelse når jeg vil ta bilder av han… :P

SÅ, jeg har egentlig lyst på en speilrefleks. Men hallo. Kameraet jeg har nå er ca 1 år gammelt, og jeg gav 3000 kr for det, jeg føler ikke jeg kan gi opp helt enda :lol: gjør jeg noe feil?

Får jeg en OK speilrefleks til maks 3000 kr? Har sett på Canon EOS 1100D, er det ok? Skal brukes til i hovedsak å ta bilder på tur, hund i bevegelse, agility osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eg har rota vekk objektivdekselet mitt, korleis veit eg kva størrelse eg treng? (Nikkor 35mm 1,8)

Går inn på objektivet på en av Nikon sine sider (http://www.nikonusa.com/en/Nikon-Products/Product/Camera-Lenses/2183/AF-S-DX-NIKKOR-35mm-f%252F1.8G.html)

Tech Specs:

  • Filter Size 52mm

Og så shopper du i vei på Ebay eller DX.com ;) (billig billig).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...