Bli kvitt kattene i hagen?
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Hvordan er dem i forhold til bruks gjetere?
-
Ben snakk med jegere til høsten, og få legger av elg, hjort eller rådyr. Til godbiter er det ofte billigere å kjøpe vanlig mat (ost, rent kjøtt osv.) og dele opp selv. Ellers er det en del oppskrifter på forumet her hvis du vil prøve å lage.
-
Er så dyrt å kjøpe mange små poser å vill bare ha så jeg slepper å kjøpe på lenge. Noen som vet om det er noe plass man kan kjøpe store partier med godis og ben til min hund?
-
Hvis hunden ikke blir når du ber den om det så kan den det ikke. Da har det ingen hensikt å be hunden om å bli. Dette kommer an på veldig mye informasjon som du ikke oppgir. Hvor gammel er hunden? Er den vant til å være alene? Hvordan har du gått fram med alenetrening? Jeg tenker at dette grunner i separasjonsangst, at hunden ikke er trygg på å være alene eller bli utestengt. Da må dette trenes på gradvis og på en måte som ikke trigger angsten. Tren separat på bli-øvelsen, og å gå å legge seg i sengen eller på et teppe som du kan bruke. Ikke bruk dette sammen med å stenge hunden alene før den er trygg på begge deler.
-
Jeg har ett problem med den ene hunden min. Når hunden skal være på ett rom eller at jeg deler leiligheten av litt og lukker døra. Ber hunden om å bli men det gjør den ikke også må jeg holde båndet til hunden og lukker døra. Da blir hunden sint på meg og biter meg i armen sånn at jeg får blåmerker eller sår. Hva gjør jeg feil?
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts