Nirm Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Veldig fornøyd med denne uka. Det har blitt både skiturer, gå tur og løpetur. Kostholdet mitt har vært bra og jeg har spist godt med fem veganske dager. Fikk totalt avsmak på favorittosten min her om dagen, orket ikke å spise opp middagen min en gang. Løpetur i dag. Formen er ikke så bra som den var i høst, men det må jo bare gå en vei. Uvant å løpe i snøen, så kjente at ankler og bein ble fortere slitne, så gikk en del. Broddene mine var ikke de beste å løpe med, og de forskjøv seg litt underveis. Så har noen gode tips til brodder å løpe med? @Marjan ? Trur lommeboka mi foretrekker nye brodder nå, og ikke nye sko... 1 Siter
Castella Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Jeg er på besøk hos mine foreldre i dag og har gått 1 mil med pappa og hundene på tur. Gått på flatmark da...krever jo ingenting av meg iforhold til turene jeg går hjemme hvor jeg må kravle oppover fjellsidene i løssnø I går gikk jeg kun 5 km men det tok Søren meg 2 timer fordi det var så sykt bratt og løssnø...måtte stoppe for hver 50 meter og puste 1 Siter
Ia Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Fin-fin uke! Trening hver dag untatt Torsdag, mest Cardio som vanlig, men jeg tar meg opp på styrken også. I dag trente jeg i 15 min. før TV-trenings-kanalen hang seg opp, og tok det som et tegn fra oven på at Søndag er slappeavdag. Jeg har vært på en opptaksprøve med dans i dag, da, så det er vel kanskje trening det og. Nå har jeg store planer om å gi meg selv tilgang til heeeele resten av Supermix-godteriposen i kveld, fordi jeg for noen få måneder siden gjerne spiste en sånn hver dag uten en gang å trene og har gjort stor fremgang. Blir litt stolt av meg selv når jeg tenker sånn! God søndag Og, forresten! Mamma hørte min bønn. Det fine med å bo borte er at man kan bli skjemt bort litt når man først kommer hjem Se på de nye babyene mine, da : 3 Siter
Castella Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Resultatet ble bra, og smakte godt (ikke veldig annerledes enn vanlig bunn). Jeg byttet ut en fjerdedel av melet med hampprotein, så det er jo en god del vanlig hvetemel i også. Det så fryktelig sunt ut! Var det godt? Siter
Enits Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 fikk inn en treningsøkt idag og! 1 mil på elipsemaskin. så langt har jeg ALDRI gått før, i tillegg var det gjort på rett under 21 minutter. Og på en variasjon mellom level 2 og 7! wow jeg merker det i beina at de er litt mer utholden Etter elipsen tok vi et styrkeprogram jeg har fått av min personlige trener på ca 30 minutter som dekker hele kroppen. Tungt men jeg fullførte Nå er det treningsfri til Tirsdag 2 Siter
HeleneFS Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Fin-fin uke! Trening hver dag untatt Torsdag, mest Cardio som vanlig, men jeg tar meg opp på styrken også. I dag trente jeg i 15 min. før TV-trenings-kanalen hang seg opp, og tok det som et tegn fra oven på at Søndag er slappeavdag. Jeg har vært på en opptaksprøve med dans i dag, da, så det er vel kanskje trening det og. Nå har jeg store planer om å gi meg selv tilgang til heeeele resten av Supermix-godteriposen i kveld, fordi jeg for noen få måneder siden gjerne spiste en sånn hver dag uten en gang å trene og har gjort stor fremgang. Blir litt stolt av meg selv når jeg tenker sånn! God søndag Og, forresten! Mamma hørte min bønn. Det fine med å bo borte er at man kan bli skjemt bort litt når man først kommer hjem Se på de nye babyene mine, da : Jøss, jeg MÅ bare kommentere, det var noen flotte sko! MEN enten har du veldig små bein eller så MÅ jeg kjøpe meg make. Hvilken str er det?? Siter
lucy Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Test av piggsko - http://www.bt.no/sprek/Pa-tide-a-ta-ut-piggene-3046330.html#.UuU5_H3TXMI 1 Siter
Ia Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Jøss, jeg MÅ bare kommentere, det var noen flotte sko! MEN enten har du veldig små bein eller så MÅ jeg kjøpe meg make. Hvilken str er det?? Taaakk! De er enda finere på ordentlig, det er nemlig glitter på Nike-merket og på det sorte rundt lissene og ankelen Haha, jeg har str 36, og de er romslige på meg, så små nok bein, ja, men de er jo ikke noe mindre fine i større størrelser! Kjøpt på G-sport, de er på tilbud til 599, så løp og kjøp EDIT: Og se her daaa. Herregud, hvorfor er det så mye gøyere med treningsklær en vanlige klær? 1 Siter
Maria Skrevet 26. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Så fine de var, IA *ønske seg* Jeg har IKKE vært flink i helgen.. I alle fall ikke i går. Fråtset som om jeg aldri hadde sett godis før. Men, men. Har egentlig vært flink i dag. Er innafor med kaloriene og har vært i skauen med bikkjene i nesten 3 timer. Droppet sats fordi jeg var så kald etter tur, men i morgen - DA skal jeg! 1 Siter
HHC Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Hadde en kort økt i går, ikke supermotivert (i ferd med å bli syk, tett i halsen etc). Fikk et lite sjokk da jeg var ferdig med skriving på Hellerud og reiste meg. Heisann - litt støl i lår, rumpe og rygg gitt! Siter
Hermes Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Det så fryktelig sunt ut! Var det godt? Smakte pizza Var kun bunnen som var annerledes da, men jeg lager alltid tomatsaus fra bunnen av også, i stedet for å bruke ferdigsaus. Vil i hvert fall se på sukkerinnhold på ferdigsauser før jeg eventuelt bruker de (men har litt sukker i sausen min også, særlig hvis jeg har brukt hakket tomat fra hermetikk - bruker en klype brunt sukker). Siter
lucy Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Det ble en joggeøkt i dag og, da har jeg en dag igjen av uke 2 av 12 ukersprogrammet, og jeg begynte forrige lørdag. Fornøyd med det! 1 Siter
Troika-09 Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Så flinke folk er her inne! Her har det vært en laber uke, har flyttet så har jo vært i aktivitet, men tur og trening har blitt nedprioritert. Satser på litt mer bevegelse til uka 2 Siter
mokken Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Vært på behandling i dag, og det kjennes som om jeg har fått grundig juling over hele kroppen! Er optimistisk og håper at morgendagen blir bedre, har booket 2 saltimer i morgen e.m, bodypump og sykkel 60 Siter
lucy Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 I dag har jeg fått pakke av Stormberg i posten; bambussokker,-truser og -tskjorte, samt tynn vindjakke til jogging. Gleder meg til å ta i bruk! 2 Siter
Malamuten Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Tenkte og trene i dag, men det ble ikke. Men det ble da en god tur og jeg har puslet mye hjemme og det teller vell for noe det også I morgen derimot, da må det bli trening. To økter tror jeg får være målet denne uken, viktig og ikke starte for hardt, så får jeg heller forsøke og få til en joggetur eller noe i tillegg. Siter
Hermes Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Jeg forsøkte å bake dette i dag, men det ble litt mislykket. Manglet kun en ting, "psyllium seed husks", og brukte litt grovt rugmel i stedet (brødet minner jo litt om grovt rugbrød av utseende). Jeg fikk det ikke til å henge skikkelig sammen, i tillegg til at det hang fast i brødformen. Skal forsøke meg en gang til i morgen, ha litt mer væske i, bruke litt hvetemel, og la "deigen" stå litt mer enn kun et par timer før jeg baker brødet i ovnen. Håper det virker bedre Brødet jeg lagde i dag blir musli på yoghurt i stedet, hehe 1 Siter
lucy Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 @Marjan det så skikkelig digg ut! Oppskrift? I dag har jeg hatt skikkelig søtsug for første gang på lenge! Hadde sykt lyst til å raske med meg både sjokkis og chips da jeg var og handlet middag, men lot det være. Kommer sikkert til å være litt søtsyk i et par dager, så satser jeg på at det går over igjen Siter
Hermes Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 @Marjan det så skikkelig digg ut! Oppskrift? Trykk på bildet Jeg manglet kun hasselnøtt, som jeg kjøpte i dag. Det rare greiene som jeg nevnte, som jeg ikke hadde, vet jeg ikke helt hva er, men den er med i oppskriften for å binde deigen, så jeg tenkte noe mel kunne gjøre susen... ble altså ikke helt riktig, men jeg skal eksperimentere og finne frem til riktig forhold. Dette "brødet" er i utgangspunktet også glutenfritt (jeg brukte glutenfri havre i), og det hadde vært kult om jeg klarer å lage det uten mel i, men da må jeg kanskje få tak i psyllium seed husks, eller loppfrø, hos en helsekost. Du kan nok bruke hva som helst av nøtter og frø her, må ikke følge oppskriften slavisk EDIT: Et søk på google, og jeg finner ut at loppfrø selges som kosttilskudd til hester, som mageregulerende Er visst fiberrikt, men ifølge oppskriften trekker det til seg mye vann og blir geleaktig, derfor binder det deigen. Deigen skal stå to timer, en kveld, eller et helt døgn (sikkert jo lengre jo bedre) før den bakes i ovnen Om loppefrø: http://helios.no/?ItemID=1497 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Ikke så sunn og sprek kanskje, men var hos tannlegen i dag og hadde 0-null hull. Så da har det i hvertfall ikke vært noen ulempe å slutte med brus. Siter
lucy Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 @Marjan takk! Får ta meg en tur på Kinsarvik ila uken, så bliredet kanskje lifechanging loaf of bread til helgen 1 Siter
Aya Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Skrevet 28. Januar 2014 Ikke så sunn og sprek kanskje, men var hos tannlegen i dag og hadde 0-null hull. Så da har det i hvertfall ikke vært noen ulempe å slutte med brus. For meg er det sprekt bare å gå til tannlegen ... Grattis!! Jeg er støøøl ... Vi hadde "stige" på kettlebells i går, noe som innebærer grøsselig mange repetisjoner med stadig tyngre kule. Men det er litt stas når man plutselig er en av de sterkeste i gruppa 3 Siter
Hermes Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Tyrkisk/gresk yoghurt med chiafrø og litt havregryn—enkleste, kanskje mest fullverdige frokost/mellommåltid som finnes? Digg er det i hvert fall. 1 Siter
mokken Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Ligger i sengen og lurer på om jeg klarer å stå opp.... Gangsperr overalt. Auuuu 1 t bodypump og 1 t spinning i går, føles ikke så lurt akkurat nå... Siter
Maria Skrevet 29. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Vekta mi og kroppsmålene mine står bom stille. Rikker seg ikke! Ikke spesielt motiverende må jeg få si... gikk opp 2 kg i jula og de sitter på ennå. Men trener jo mye, mye mer enn før. Så hadde trodd kroppen ville forandre seg litt mer tross alt. Men jeg er kanskje bare skikkelig utålmodig?! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.