Rocket Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Driver å rydder/vasker ut av huset til min avdøde mor og her er det en hel del medisiner relatert til behandlingen hennes. Så hvor gjør vi av dette her? Bare hiver det? Eller er det noen som tar imot slikt til destruering. Det er snakk om Trilafon, Klexane, Zelo Zoc, Nolvadex og litt slike ting. Siter
Guest Gråtass Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Alt av medisiner skal leveres på apotek, ikke kast noe i søpla. Siter
Kartoffel97 Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Det skal nok leveres tilbake til apotek Siter
Ozzy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Som gråtass sier skal det leveres til apotek, også medisiner til hund Siter
Rocket Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2013 Takker for svar... Er det sånn at apoteket tar imot alt? Var nemlig innom apoteket ift noe annet og spurte og hun jeg snakket med sa de vanligvis ikke tok i mot... (Var da snakk om klexane hovedsaklig, dette er da sprøyter m blodfortynnende) Siter
simira Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 De skal såvidt jeg vet ta imot alt. Siter
roxie88 Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Jo jeg mener bestemt de skal ta imot alt av legemiddelrester ja! Siter
Rocket Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2013 Ok flott! Da prøver vi det! Kan hende det var noen misforståelser inne i bildet også. Tror hun var svensk Siter
roxie88 Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Ok flott! Da prøver vi det! Kan hende det var noen misforståelser inne i bildet også. Tror hun var svensk Min uthevning: Det forklarer alt Neida Men ta med alt og så hvis det er noe de ikke vil ta imot så spørr du bare hvor det er meningen du skal gjøre av det hvis ikke de tar i mot Siter
Renate A Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Først så må jeg gi deg en god klem, trist å miste mammaen sin Da mormor døde ifjor så leverte vi inn alt til apoteket, hun hadde masse sterke smertestillende, så det hadde vært farlig om et barn på en eller annen måte hadde fått tak i det etter at vi hadde kastet det... Siter
Rocket Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2013 Min uthevning: Det forklarer alt Neida Men ta med alt og så hvis det er noe de ikke vil ta imot så spørr du bare hvor det er meningen du skal gjøre av det hvis ikke de tar i mot Haha ja xD Høres ut som en god plan, skal gjøre det Først så må jeg gi deg en god klem, trist å miste mammaen sin Da mormor døde ifjor så leverte vi inn alt til apoteket, hun hadde masse sterke smertestillende, så det hadde vært farlig om et barn på en eller annen måte hadde fått tak i det etter at vi hadde kastet det... Takk for det, utrolig trist, hun ble bare 49år gammel :/ Kreft er en fæl fæl sykdom. :/ Turen går til apoteket innen de nermeste dagene tenker jeg. Skummelt som du sier om barn eller dyr får det i seg, ikke bra for naturen om det skulle havne der heller. Siter
Recommended Posts