Gå til innhold
Hundesonen.no

Medisiner. Kaste eller levere til destruering, hvor?


Rocket
 Share

Recommended Posts

Driver å rydder/vasker ut av huset til min avdøde mor og her er det en hel del medisiner relatert til behandlingen hennes.

Så hvor gjør vi av dette her? Bare hiver det? Eller er det noen som tar imot slikt til destruering.

Det er snakk om Trilafon, Klexane, Zelo Zoc, Nolvadex og litt slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar...

Er det sånn at apoteket tar imot alt? Var nemlig innom apoteket ift noe annet og spurte og hun jeg snakket med sa de vanligvis ikke tok i mot... (Var da snakk om klexane hovedsaklig, dette er da sprøyter m blodfortynnende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok flott! Da prøver vi det! :) Kan hende det var noen misforståelser inne i bildet også. Tror hun var svensk :P

Min uthevning: Det forklarer alt :fear: Neida :lol: Men ta med alt og så hvis det er noe de ikke vil ta imot så spørr du bare hvor det er meningen du skal gjøre av det hvis ikke de tar i mot :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så må jeg gi deg en god klem, trist å miste mammaen sin :(

Da mormor døde ifjor så leverte vi inn alt til apoteket, hun hadde masse sterke smertestillende, så det hadde vært farlig om et barn på en eller annen måte hadde fått tak i det etter at vi hadde kastet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min uthevning: Det forklarer alt :fear: Neida :lol: Men ta med alt og så hvis det er noe de ikke vil ta imot så spørr du bare hvor det er meningen du skal gjøre av det hvis ikke de tar i mot :ahappy:

Haha ja xD Høres ut som en god plan, skal gjøre det :)

Først så må jeg gi deg en god klem, trist å miste mammaen sin :(

Da mormor døde ifjor så leverte vi inn alt til apoteket, hun hadde masse sterke smertestillende, så det hadde vært farlig om et barn på en eller annen måte hadde fått tak i det etter at vi hadde kastet det...

Takk for det, utrolig trist, hun ble bare 49år gammel :/ Kreft er en fæl fæl sykdom. :/

Turen går til apoteket innen de nermeste dagene tenker jeg. Skummelt som du sier om barn eller dyr får det i seg, ikke bra for naturen om det skulle havne der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...