Emilie Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Knipser neste gang. Lover :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Noen som er med på tur opp Fløien på søndag om det ikke er alt for dårlig vær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Noen som er med på tur opp Fløien på søndag om det ikke er alt for dårlig vær? Tja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Tja! Ikke noe som heter dårlig vær, bare dårlige klær! Jeg har parkdressen klar jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelifix Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Jeg har skikkelig lyst å slenge meg på her! Har ikke fulgt hele tråden. Har dere veldig unge valper? Min er snart 7 mnd, veldig omgjengelig fyr. Blanding, ca 7 kg, kan være litt vel ivrig med de minste. Hadde vært kjekt å gå sammen med noen til fløyen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Skulle gjerne blitt med på Fløyen, men Zana er litt for liten til det enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Ikke noe som heter dårlig vær, bare dårlige klær! Jeg har parkdressen klar jeg Haha Jeg har litt godværshund, så om det regner masse dropper vi det. Men overskyet, litt vind, litt nedbør etc. går fint, vi er jo uansett i bevegelse. Skal vi snakkes nærmere om det i morgen når vi ser hvordan været er? Jeg har skikkelig lyst å slenge meg på her! Har ikke fulgt hele tråden. Har dere veldig unge valper? Min er snart 7 mnd, veldig omgjengelig fyr. Blanding, ca 7 kg, kan være litt vel ivrig med de minste. Hadde vært kjekt å gå sammen med noen til fløyen :-) Min er, som det står i signaturen, 4 mnd. og to dager Han går greit sammen med de fleste, men kan leke litt voldsomt med de som er mye mindre (og har av en eller annen grunn bestemt seg for at Tidi til MegaMarie er god å tygge på til Tidi får vondt ). Men utover det er han ganske trivelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Noen som er interessert i et valpetreff i helgen eller en gang neste uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Vi er gjerne med etter jul! Henter kanskje alaska huskyvalp om en uke. Er 10 uker gammel da Hvor gamle er deres valper nå? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Noen som er interessert i et valpetreff i helgen eller en gang neste uke? Me er kanske intr ut i veka. Min er ni mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Min er 10 uker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Min er 10 uker Åh! Hun var kjempe fin Min "kommende" er brun tricolor også! Hehe Og vil sikkert leke litt etter jul Med valper og greie voksne! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2013 Min er 12 uker litt redd for større valper/hunder og de som er litt for voldsomme. Men veldig nysgjerrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2014 Noen som vil møtes enten til slipp eller tur i morgen formiddag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 4. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2014 Noen som vil møtes enten til slipp eller tur i morgen formiddag? Hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2014 Hvor? Vet ikke helt Kanskje gå løs i Nordnæsdalen (det er eneste turstedet jeg vet hvor er), eller båndtur rundt Lungegårdsvann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Noen som vil være med på miljøtur i byn/opp fløyen idag? tenker 3-4 tiden. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 For å gi beskjed litt tidligere til neste gang! Vi vil veldig gjerne ha oss noen faste turvenner Jeg og Ida, 15 uker gammel alaska husky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Vi vil gjerne gå tur i bånd sammen med andre hunder. Kenguruen min trenger å lære seg at det er ok å være i nærheten av andre med fire bein uten å nødvendigvis lette og ta av (Jeg har han ikke løs med andre valper) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 De neste månedene skal jeg være i nærheten av Rothaugen skole og vente fra kl 19 til 20.40 hver mandag og tar da med Lady og går litt tur i området. Hvis noen vil være med så er det bare å henge seg på. Gi meg en lyd så jeg vet om jeg skal se etter noen. Edit: kanskje dette ikke passet helt i denne tråden, siden en 5 år gammel tispe ikke regnes som valp lenger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Vi er med på tur en dag Valpen er 4 mnd og bare søt og snill, Ems er skikkelig overlegen men snill som et lam. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Vi er med på tur en dag Valpen er 4 mnd og bare søt og snill, Ems er skikkelig overlegen men snill som et lam. Jeg vil moete dere en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Hadde vært kjekt med et valpetreff snart hvis noen er med Min er 4,5 mnd nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Jeg er veldig gjerne med! Min er 6 måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Så bra! Hva med Sletten? Er så greit med hundegården slik at de kan slippes. Inkallingen på Zana sitter ikke helt når det er mye rundt henne som er gøy Eller et annet sted hvor det ikke er så mange folk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts