Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsbånd til Jrt..


KiBra
 Share

Recommended Posts

Hei ;) Noen som har et godt tips til et godt halsbånd til Jrt? Sliter med å finne et som ikke sliter pelsen hans. Han er korthåret, og alle halsbånda jeg har til han sliter på pelsen. Må være halvstrup og litt tøffe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;) Noen som har et godt tips til et godt halsbånd til Jrt? Sliter med å finne et som ikke sliter pelsen hans. Han er korthåret, og alle halsbånda jeg har til han sliter på pelsen. Må være halvstrup og litt tøffe;)

Har ei veninne med Jrt og hun har halsbånd til alle sine som jeg har laget. Ei anna veninna har basenji som også er korthåret og hun bruker halsbåndene jeg har laget hver eneste dag og de har vært i bruk i 2,5år nå og sliter ikke på pelsen. Alle disse er utstillingshunder så de er veldig påpasselige med at det ikke skal slite. Du kan jo ta en titt her: www.facwbook.com/arielleshundeutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei veninne med Jrt og hun har halsbånd til alle sine som jeg har laget. Ei anna veninna har basenji som også er korthåret og hun bruker halsbåndene jeg har laget hver eneste dag og de har vært i bruk i 2,5år nå og sliter ikke på pelsen. Alle disse er utstillingshunder så de er veldig påpasselige med at det ikke skal slite. Du kan jo ta en titt her: www.facwbook.com/arielleshundeutstyr

;) skal gå inn å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha to-tre halsbånd som du rullerer på å bruke?

Da sliter det ikke så veldig og du får brukt flere enn et halsbånd på han, GØY :)

Dersom du ikke vil dette, så vet jeg mange har positive opplevelser med skinnhalsbånd som er fôret med glatt skinn på innsiden (tror de kommer fra Dogman).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei veninne med Jrt og hun har halsbånd til alle sine som jeg har laget. Ei anna veninna har basenji som også er korthåret og hun bruker halsbåndene jeg har laget hver eneste dag og de har vært i bruk i 2,5år nå og sliter ikke på pelsen. Alle disse er utstillingshunder så de er veldig påpasselige med at det ikke skal slite. Du kan jo ta en titt her: www.facwbook.com/arielleshundeutstyr

Anbefales! Nå har ikke jeg kjøpt fra Arielle, men har halsbånd i samme materale. Sliter nada :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbåndene til Arielle er såå fine, og hun har så mange farger å velge mellom.

Jeg burde nesten legge inn en bestilling på refleksbånd til å ha på om kvelden når det er mørkt, det vi har nå er litt slitt ;)

Takk skal du ha :)

*hinte om gratis frakt ut denne uken* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer halvstrup i lær uten kjetting.... har lyst på et jeg fant, men det er ikke halvstrup desverre. ser sånn ut;) http://www.hapoo.no/produkt/hundeutstyr/halsband/larhalsband/indian-summer-halsband

Skulle ønske sånne fantes i halvstrup;)

Er du ute etter spesielle halvstrupbånd ville jeg tatt en kikk på disse sidene, her bestiller du helt etter eget ønske:

http://www.far-away.org/gallery.html

http://www.vibri.com/

Om du ser gjennom finnes de også i skinn/kunstskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...