Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal flytte og gi bort nesten alt jeg har igjen av bøker etter siste rydderunde. Noen som vil komme på besøk og plukke med seg litt?

Jeg servere te og shibaluv til de(n) som måtte føle seg kallet. Fortell gjerne litteraturinteresserte venner også om det, jeg er ikke sjenert... :)

Det er snakk om sikkert en 40-50 titler, altfor mange til at jeg orker å liste dem opp, men det er blant annet alle bøkene i "True Blood"-serien på engelsk, litt krim, litt fantasy, bittelitt husmorporno, en del kjempebra nordisk litteratur, mye bestselgere osv.

Edit: Vinterbro ligger rett etter Tusenfryd. Veldig lett med bil, litt mer slitsomt med kollektivt. :P

Skrevet
Betyr at det at du IKKE har plass, eller...? :P

Jeg må tenke litt på det.. Har vel egentlig ikke fått satt på plass de bøkene jeg har selv enda engang, så er vel i tvil om fruen blir så glad om jeg tar med meg ett lass til. Haha

Skrevet

Mitt hjerte gråter. Jeg bor for langt borte til at det er aktuelt, og jeg som elsker bøker over alt på jord. Eller nest etter barna mine og hundene mine. Og kanskje søsknene mine.

  • Like 4
Skrevet

Mitt hjerte gråter. Jeg bor for langt borte til at det er aktuelt, og jeg som elsker bøker over alt på jord. Eller nest etter barna mine og hundene mine. Og kanskje søsknene mine.

Men om du betaler porto, så kan jeg fylle en Norgespakke til deg?

Skrevet

Er det aktuelt å kunne komme neste helg? Jeg skal kanskje nedover til Oslo, men først da :)

edit: I såfall frakter jeg gratis til Pippin&Symra også :)

Skrevet

Er det aktuelt å kunne komme neste helg? Jeg skal kanskje nedover til Oslo, men først da :)

edit: I såfall frakter jeg gratis til Pippin&Symra også :)

Neste helg flytter jeg, så det er ikke så veldig praktisk, altså, men samtidig vil jeg jo VELDIG gjerne gi dem bort framfor å kaste dem (en kniv i mitt hjerte). Om du evt kan komme fredag kveld (veldig sannsynlig, tipper jeg :P ), så er det en mulighet for meg.

Skrevet

Neste helg flytter jeg, så det er ikke så veldig praktisk, altså, men samtidig vil jeg jo VELDIG gjerne gi dem bort framfor å kaste dem (en kniv i mitt hjerte). Om du evt kan komme fredag kveld (veldig sannsynlig, tipper jeg :P ), så er det en mulighet for meg.

Dammit. Jeg jobber fredagskveld. Meeen, hadde du orket å sende meg ei liste av bøkene? Eller blir det for mange? :P Jeg betaler gjerne porto. Bøker :heart: Spesielt interessert i fantasy bøkene. De True Blood bøkene, er det pocket eller hardperm (eller hva det heter på norsk).. ?

Skrevet

Ååå,jeg har hatt lyst til å lese true blood serien, men biblioteket har de ikke inne og jeg gidder ikke kjøpe!

Kanskje jeg må finne en fridag!

  • Like 1
Skrevet

Dammit. Jeg jobber fredagskveld. Meeen, hadde du orket å sende meg ei liste av bøkene? Eller blir det for mange? :P Jeg betaler gjerne porto. Bøker :heart: Spesielt interessert i fantasy bøkene. De True Blood bøkene, er det pocket eller hardperm (eller hva det heter på norsk).. ?

Sorry, jeg verken orker eller har tid til å lage en sånn liste, men kan plukke ut forslag basert på preferansene dine?

Skrevet

Sorry, jeg verken orker eller har tid til å lage en sånn liste, men kan plukke ut forslag basert på preferansene dine?

Fullt forståelig. Ja, gjerne :) Jeg mangler de første 10 Sookie Stackhouse bøkene i hardperm. Hvis du har det er jeg veldig interessert. Men ikke i pocket, jeg har de i pocket.

Skrevet

Fullt forståelig. Ja, gjerne :) Jeg mangler de første 10 Sookie Stackhouse bøkene i hardperm. Hvis du har det er jeg veldig interessert. Men ikke i pocket, jeg har de i pocket.

De er i pocket. :P Utover fantasy, hva liker du?

Skrevet

De er i pocket. :P Utover fantasy, hva liker du?

Farsken :P Av de du listet opp der er det fantasy, krim og bestselgere som er mine favoritter. Ellers liker jeg sci-fi også.

Skrevet

Forslag: legg til side alle bøker du ikke har gitt bort, Tøfflus tøffler utover en dag vi finner ut av passer og tar med alt hjem, så kan gi-bort-bøker fortsette herfra. Siden jeg bor rett ved Bjerke og sikkert mange skal dit, kan kom-og-få-bok og utstilling kombineres iaf på lørdag, søndag skal jeg på saluki-spesialen. Ingen bøker i søpla og mange fornøyde soniser :)

  • Like 8
Skrevet

Men om du betaler porto, så kan jeg fylle en Norgespakke til deg?

Neida, det skal du få slippe. Gi dem til ungdommen du, vi gamle kan vel kjøpe bøkene våre selv. :P

Skrevet

Ooooh, True Blood kan godt få flytte hit, hvis ingen har plukket dem allerede! Annen fantasy også, så lenge den er på engelsk. :)

Du får True Blood, men den fantasy-trilogien jeg har er på norsk. :)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...