Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival 2013


Aslan
 Share

Recommended Posts

Fant ikke noen tråd for årets?

Hvem skal? Påmeldingsfristen går ut i morgen, utsatt frist husker jeg ikke helt.

Jeg har meldt på begge dager. Det gikk jo latterlig bra i fjor, så har jo håp om å gjenta suksessen i år til tross for andre dommere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk vite at det er en minibull på lørdag og to på søndag, det er good news for Putle, sant?

Herregud, jeg er så nervøs for at hun skal klikke helt og bare være en stressball på utstillingen. Seriøst, hun friker fortsatt totalt bare hun ser en annen hund. Puh! Vi gir det et forsøk sant, Line?

Og du må få trent med henne snart! Vi er strandet i sentrum fordi vi ikke har noe do i leiligheten, så Putle er med Marimannen på jobb for tiden og han er ikke hjemme før sent. Jeg begynner å bli stressa. Si at jeg ikke har noen grunn til å være stressa.... Plis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD: takk! Begynte å bli nervøs nå (var litt treg med å betale, men har jo fått bekreftelse på påmelding), men klart, det er jo fortsatt over en uke igjen, var bare at jeg så at folk som meldte på på web hadde begynt å få PM for et par dager siden .P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at det er en minibull på lørdag og to på søndag, det er good news for Putle, sant?

Herregud, jeg er så nervøs for at hun skal klikke helt og bare være en stressball på utstillingen. Seriøst, hun friker fortsatt totalt bare hun ser en annen hund. Puh! Vi gir det et forsøk sant, Line?

Og du må få trent med henne snart! Vi er strandet i sentrum fordi vi ikke har noe do i leiligheten, så Putle er med Marimannen på jobb for tiden og han er ikke hjemme før sent. Jeg begynner å bli stressa. Si at jeg ikke har noen grunn til å være stressa.... Plis?

Går så bra så :)

Men ja, burde få tatt en sving eller tre med henne før neste lørdag. Men jeg er ikke i seng kl ni jeg altså, så vi kan godt møtes litt sent en dag.

Har fremdeles ikke bestemt meg for om jeg stiller Smula (hun er påmeldt på spesialen søndag). Skal ta en runde på pelsen i helgen og se hva jeg får gravd frem. Skal kjøre meg en tur til Melhus før neste helg også, så litt mer drevne damer skal få svinge saksa litt. Så får jeg se hvordan hun ser ut, om det er noe å stille :P Men HF er tradisjon selv om jeg ikke stiller selv, og jeg skal stille både Putle lørdag og søndag og oppdrettergruppe dverg søndag, så får lukta litt på sagmuggen uansett :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du utstillingsline, Line? Jeg har som sagt kjøpt et vanlig kjettingstrup. Er det noen som vet noe om dommerene? Kurt Nilsson og Wenche Eikeseth? Sorry for alt mas og lamme spørsmål. Jeg er så noob.

Line, jeg skal høre hvilke dager mannen jobber sent i neste uke. Er det pes for deg å komme til sentrum?

Dere er fin valium nå forresten. :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du utstillingsline, Line? Jeg har som sagt kjøpt et vanlig kjettingstrup. Er det noen som vet noe om dommerene? Kurt Nilsson og Wenche Eikeseth? Sorry for alt mas og lamme spørsmål. Jeg er så noob.

Line, jeg skal høre hvilke dager mannen jobber sent i neste uke. Er det pes for deg å komme til sentrum?

Dere er fin valium nå forresten. :) Takk!

Overhodet ikke noe stress for meg å komme til sentrum :) Utstillingsliner har jeg, bare ta med kjettingen.

Har ikke stilt for noen av dem, men får Kurt begge dager i helgen da :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg trodde ikke hun kunne stilles jeg (pga. fargen)?

Stemmer at hun ikke kunne stille før, men merle ble godkjent av FCI 21 des 2012 :D Så hun debuterte offisielt på Trønderspesialen i juli og fikk Exc :) Så hun skal stilles noen ganger i året framover, og så satser vi mer når hun er veteran, der har hun nemlig alle muligheter til å slå de andre på bevegelser og kondisjon :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at hun ikke kunne stille før, men merle ble godkjent av FCI 21 des 2012 :D Så hun debuterte offisielt på Trønderspesialen i juli og fikk Exc :) Så hun skal stilles noen ganger i året framover, og så satser vi mer når hun er veteran, der har hun nemlig alle muligheter til å slå de andre på bevegelser og kondisjon :P

Åh!! Så gøy da!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du utstillingsline, Line? Jeg har som sagt kjøpt et vanlig kjettingstrup. Er det noen som vet noe om dommerene? Kurt Nilsson og Wenche Eikeseth? Sorry for alt mas og lamme spørsmål. Jeg er så noob.

Line, jeg skal høre hvilke dager mannen jobber sent i neste uke. Er det pes for deg å komme til sentrum?

Dere er fin valium nå forresten. :) Takk!

Stilte for Kurt Nilsson i juli, han likte ikke Thorvald så godt, men jeg syns han var en trivelig sommer som brukte skalaen (Thorvald fikk very good, eneste i rasen) :) SFX har og stilt for ham veit jeg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i premiebua, kanskje begge dagene. Håper på å få gi fine slufser og premier til alle soniser som deltar! :ahappy:

I fjor missa jeg deg med 10 minutt eller noe om jeg husker rett, så får håpe på bedre lykke i år ^^

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...