Renate A Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Diego syns det er så kaldt og gå ut i flere minus. Så "bestemor" måtte trå til med strikke kunskapeneSå skjønn han er Hvordan rase/blanding er det? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Å kjære vene Hihi, hun er en hjerteknuser ja Og så enkel, tror ikke det er valp jeg har fått?? Venter enda på at det beryktede valpemonsteret skal våkne i henne.. Men, hun er skikkelig luktfiksert! Kan fryse i en lukt og forsvinne helt, leenge. Er dette vanlig for tisper? Hannhunden min ble ikke interessert i lukter før i puberteten, han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Hihi, hun er en hjerteknuser ja Og så enkel, tror ikke det er valp jeg har fått?? Venter enda på at det beryktede valpemonsteret skal våkne i henne.. Hvor små er de der når de er 8 uker egentlig? Monti var eksemplarisk til han var 1 år, nyt det mens du kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Nye på hundesonen Her er Milo, 11 uker gammel liten ramp 2014-01-14 09.40.46.jpg Herlighet så søt, skulle ikke vært lov 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Hvor små er de der når de er 8 uker egentlig? Monti var eksemplarisk til han var 1 år, nyt det mens du kan Hun veide 2,2 kg når hun var 10 uker, hentet henne da først. Gjør det alt, jeg Puberteten gleder jeg meg til, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Hurra! Jeg kan endelig melde meg inn her! Om 8 uker flytter sheltie nummer to inn Ååååå som jeg gleder meg!! Så spennende Siden jeg har sheltie selv så blir jeg jo litt nysgjerrig på hvor den kommer fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Så spennende Siden jeg har sheltie selv så blir jeg jo litt nysgjerrig på hvor den kommer fra? Ja veldig spennende! Valpene er to dager gamle i dag så venter spent på bilder fra oppdretter. Hun kommer fra Croft's (som akkurat har blitt avviklet så hun får et annet kennelnavn) Moren er Croft's for you og faren er Shelteam moonboy dancer. Har ikke noe godt bilde av moren men her er ett av faren: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Eric er så fin! Grattis med valp! Blir nok en vakker liten en:D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Jeg ble visst med i denne tråden, jeg! Jeg skulle jo egentlig ha en voksen hund, og har sett på mange hunder. Men da denne kom visste jeg at den måtte jeg ha. Så dro jeg og hilste på den, og kjemien var der med en gang. Så da ble han med meg hjem Pelle er en blanding av Labrador og Flat coat, så han blir nok en morsom kar etterhvert! Han er 4 mnd. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Løpetiden har kommet, så her krysses alt som krysses kan for at det kommer en flott gjeng til verden om 10-11 ukers tid. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Eric er så fin! Grattis med valp! Blir nok en vakker liten en:D Tusen takk Eric er knallfin og har fått noen kjempefine avkom så er veldig spent! Bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Ja veldig spennende! Valpene er to dager gamle i dag så venter spent på bilder fra oppdretter. Hun kommer fra Croft's (som akkurat har blitt avviklet så hun får et annet kennelnavn) Moren er Croft's for you og faren er Shelteam moonboy dancer. Har ikke noe godt bilde av moren men her er ett av faren: Det var en absolutt nydelig sheltie Lykke til med valpen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Nå er'n født i 2013 da, men fikk han ikke hjem før i 2014, så han er liksom 2014 valp da 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Godt det finnes slike tråder, så man kan slukke valpesjuken litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Godt det finnes slike tråder, så man kan slukke valpesjuken litt Blir bare mer valpesyk jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Kan jo ha den effekten også, hehe Bare nyter ventetiden jeg, med å se andres valpiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Så herlig @Lisad82 <3 Han er ikke tilfeldigvis lapphundblanding? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stanova Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 16 februar skal tispa føde, jeg er så spent på om det kommer ei tispe til meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 BILDER FOLKENS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stanova Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Lagt inn bilder i en annen tråd her nå ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Troooooooor det blir parring akkurat før årsskiftet igjen, og der er min kommende valp. Isåfall, burde jeg jo være her å slippe å vente på "Valpegjengen 2015" eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laoik Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Jeg får en schnauzer valp om 2 og en halv uke! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stellacocker Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Jeg får en liten cocker valp neste fredag?? blir spennende med en liten valp i huset - nesten som å få et barn til? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iggy Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Jeg får en liten cocker valp neste fredag blir spennende med en liten valp i huset - nesten som å få et barn til Skriver under på den! Til tider synes jeg det er/har vært mer krevende enn barn. Og jeg har småtvillinger pluss tenåring.... Men fantastisk og fiiiiint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Jeg får en schnauzer valp om 2 og en halv uke! Jeg får en liten cocker valp neste fredag blir spennende med en liten valp i huset - nesten som å få et barn til Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts