Krilo Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 09, våknet jeg og kom på at det var 01. agust og efit 10, er jeg ute og lufter Leo. Fineste halen å se på det 11, er jeg på vei til ei venninne før jobb, og ligger bak en lastebil som kjørte saaaake og vinglete.. 12, er jeg hos venninnen min, og der hun bor har de blant annet en gris 13, er jeg (ikke i det hele tatt) klar for å begynne på jobb... 14, begynner jeg å pakke opp masse nye varer... 15, er det stille og veldig varmt i butikken... 16, bretter jeg noen av de nye klærne jeg har pakket ut.. 17, henter jeg litt hengere for å henge opp noen andree andre klærne jeg har pakket ut.. like etter kl 18, er jeg på vei til bilen 19, vil Leo ha kos! på magen! 20, stryker jeg klærne jeg skulle bruke dagen etter, altså i dag.. 21, er jeg ute å trener med Leo i hagen og vi lekte også litt med den eneste leka Leo virkelig digger her i verden like etter 22, er jeg ute å lufter Leo litt igjen.. han måtte tisse ] 23, samboer sa vi måtte betale regninger.. jeg ville ikke, men de var vist gått ut for 2 dager siden så jeg måtte 24, Leo vil ha mere kos på magen sin 01, hadde vi gått å lagt oss, jeg i senga... og Leo på loftet sitt, der er det nemlig deilig og kaldt, og han ligger da rett ved oss 6 Siter
Tabris Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Leo er nydelig. Jeg er så svak for spisshunder. Siter
SFX Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Så herlig det utgangsstillingsbildet er Siter
Aslan Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Åååh, jeg har et likt bilde som deg i min EFIT! Må poste min etterpå Herlig dag du hadde Siter
Krilo Skrevet 2. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2013 Så søt Leo er Takk! Leo er nydelig. Jeg er så svak for spisshunder. Tusen takk! enig med deg, er noe eget med spisshunder Så herlig det utgangsstillingsbildet er Tusen takk Åååh, jeg har et likt bilde som deg i min EFIT! Må poste min etterpå Herlig dag du hadde Vi er heldige som har så fine lp-lapper Kule sandaler! Leo Takk, og takk Siter
Recommended Posts