Gå til innhold
Hundesonen.no

Non-Stop Amundsen kløv


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kjøpte medium til Action (27 kg og ca 61 cm høy). Jeg var usikker på om den satt bra nok, men etter å ha prøvd den på noen turer så er jeg veldig fornøyd

En vennine har den kløven til sin husky og er super fornøyd med den. Ligger bra og har mye plass til ting

Krilo her har den, hun var veldig fornøyd sist jeg hørte, kanskje hun kommer med oppdatering når hun ser tråden?

Posted Images

Guest Jonna

Du kan jo ta med hunden dit og prøve den på?

På passer de fleste kløver, men bruk er noe annet for meg :)

Feks ligger ruff wear kløver bra på hunder, men mine og andre jeg har hørt får gnagsår på knærene på hunden feks.

Gresshoppa kløven ligger veldig urolig og lite balansert o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Siden den er såpass ny er det kanskje ikke så mange som har prøvd den? Husker du forresten hva prisen lå på?

Nei, er desverre en god mnd siden jeg så den så jeg husker ikke detaljene.

Var også på XXL i kristiansand jeg så den, litt langt å dra for å prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå så jeg denne tråden..

Men vi har i hvertfall denne kløven og vi er veldig fornøyde med den! :) var litt knot å få stilt den inn riktig, men når det var gjort ligger den stabilt på han, selvom han ruller rundt og aker i snøflekker i fjellet :lol: den rommer også mye, og har ekstra kjekke oppbevaringslummer som er lett tilgjenglig under tur, fint å ha kvikklunsjen i f.eks :aww:

Leo trives med den på også.

image_zps28062262.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vår hos xxl, http://www.xxl.no/Root/Hund/jakt/Amundsen-kl%C3%B8v/p/1091973_1_Style og vi har str S til Leo (finsk lapphund hann, ca 50 cm og rundt 17-18 kg) og den koster 1.599,-, vi fikk 20% på den når vi kjøpte den siden de hadde 20% på alt da..

Og noen bilder

P6303520_zpsdc126950.jpg

P6303518_zps1963be8b.jpg

P6303488_zps4fc04b3a.jpg

P6303492_zps9bd101b1.jpg

Null problem og leke i snøen med kløv på..

IMG_2870_zpseaadfa75.jpg

IMG_2886_zps8b883cc5.jpg

Kløven rettet seg opp av seg selv med engang han var ferdig med å kose snøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Nå så jeg denne tråden..

Men vi har i hvertfall denne kløven og vi er veldig fornøyde med den! :) var litt knot å få stilt den inn riktig, men når det var gjort ligger den stabilt på han, selvom han ruller rundt og aker i snøflekker i fjellet :lol: den rommer også mye, og har ekstra kjekke oppbevaringslummer som er lett tilgjenglig under tur, fint å ha kvikklunsjen i f.eks :aww:

Leo trives med den på også.

image_zps28062262.jpg

Er det noen mulighet for å spenne kløvveskene ut fra hundens albuer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne kløven i forhold til å ha litt vekt oppi? Der er snakk om max 10 kg. Ser mange kløver som har for dårlige sidevesker til det.

Vi har ikke prøvd oss på så mye vekt enda, Leo er fersk med kløv så han trenes opp nå.

Er det noen mulighet for å spenne kløvveskene ut fra hundens albuer?

Det justeringsmuligheter på toppen som justerer hvor langt ut de kommer, vi hadde de altfor langt ut førstegang, og da ble den ikke stabil nok på Leo, så da slakket vi litt ned, så nå ligger den ikke klin inntil og gnisser, men de står heller ikke altfor mye ut.

Det er mye justeringsmuligheter på den.

Edit: Her er et (dårlig bilde) fra første justering, du ser kløven stikker godt ut her, og da ble den for ustabil for Leo sin kropp, og den kom for høyt opp for han.

IMG_2850_zpsb6d36ad5.jpg

Edit 2: her står det mer om den http://www.non-stopdogwear.no/index.php/Produkter/Aktivt-utstyr#

Endret av Krilo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg drar opp denne tråden igjen :) Er det noen flere som har prøvd denne nå? :)

Ja fikk den jo inn selv og har bruker den på min. Veldig godt fornøyd :) Ligger stabilt og godt. Har solgt 1 til ei veninna som også er fornøyd. fått tilbakemeldinger fra 2 kunder som har kommet tilbake og kjøpt en til som var utrolig fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk den jo inn selv og har bruker den på min. Veldig godt fornøyd :) Ligger stabilt og godt. Har solgt 1 til ei veninna som også er fornøyd. fått tilbakemeldinger fra 2 kunder som har kommet tilbake og kjøpt en til som var utrolig fornøyd med den :)

Jeg har størrelse M og L i butikken. Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg bør ha... Dvs. om jeg burde hatt muligheten til å prøve small på de.

Samtidig så står det at den passer til border collie osv. De er jo mindre enn mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har størrelse M og L i butikken. Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg bør ha... Dvs. om jeg burde hatt muligheten til å prøve small på de.

Samtidig så står det at den passer til border collie osv. De er jo mindre enn mine.

Leo bruker str S, og det er helt riktigig str for han. Han er normal størrelses lapphund hann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...