Gå til innhold
Hundesonen.no

Non-Stop Amundsen kløv


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Gutta skal få hver sin :-) Non stop-freak!

Så da spørs det på størrelse. Har en kelpie hannhund (10mnd) i "vekst", det vil si. Han skal bli breiere (Håper jeg virkelig), men er ferdig i høyden :)

Og en stor dalmishannhund som absolutt er ferdig i vekst (nok en gang, håper jeg!) :-P

Large eller X-large på Nico, må bare måle omkretsen hans... Så må nok Vegas ha small regner jeg med.

Innspill?

Jeg har S og har alt på det innerste. Linn bruker også S til Vegas og Spike. Så det skal nok endel til for at han vokser ut av en S kløv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kjøpte medium til Action (27 kg og ca 61 cm høy). Jeg var usikker på om den satt bra nok, men etter å ha prøvd den på noen turer så er jeg veldig fornøyd

En vennine har den kløven til sin husky og er super fornøyd med den. Ligger bra og har mye plass til ting

Krilo her har den, hun var veldig fornøyd sist jeg hørte, kanskje hun kommer med oppdatering når hun ser tråden?

Posted Images

Fins ikke mindre enn S i følge hjemmesidene.

Nei selvfølgelig gjør det ikke det, hadde vært for enkelt liksom.. *skule på bort på småtten som logrer tilbake* :P Jaja, finne en dyrlege som er villig til å skrive ut steroider og veksthormon til strider-gutt da! :lol: (Og takk for svar, men tror du en S ville kunne passe til Strider? Jeg har for meg at han er da ikke noe mindre enn Talli men dette med cm etc motbeviser vel det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig gjør det ikke det, hadde vært for enkelt liksom.. *skule på bort på småtten som logrer tilbake* :P Jaja, finne en dyrlege som er villig til å skrive ut steroider og veksthormon til strider-gutt da! :lol: (Og takk for svar, men tror du en S ville kunne passe til Strider? Jeg har for meg at han er da ikke noe mindre enn Talli men dette med cm etc motbeviser vel det..)

Det er ikke høyden som bestemmer om den passer. Er jo evt bare til å prøve en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke høyden som bestemmer om den passer. Er jo evt bare til å prøve en gang :)

Jatakk er jo det! Men Strider er ikke akkurat kraftig bygd da.. tenker at hvis han hadde vært menneske så hadde han vært en av disse ultratynne spinkle rockestjernene! (For selvfølgelig hadde han vært rockestjerne..eller kanskje maraton løper..kombinert med ski om vinteren selvfølgelig)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk er jo det! Men Strider er ikke akkurat kraftig bygd da.. tenker at hvis han hadde vært menneske så hadde han vært en av disse ultratynne spinkle rockestjernene! (For selvfølgelig hadde han vært rockestjerne..eller kanskje maraton løper..kombinert med ski om vinteren selvfølgelig)

Sheldon i big bang theory? *fnis* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Noen flere som har prøvd som kan si noe om den eller noen som har noe å tilføre? Kvalitet (slitesterk, vekt, følelse), passform, stivhet, feste, justering osv? :)

Keo er 10mnd akkurat idag, 22kg, 56cm høy, 70cm på det dypeste i brystkassa og 55-57cm fra skulderbladene til halefeste (sånn cirka mål, alene med villstyring som ikke kan stå ordentlig uten å må kooooose :lol:).

Edit: Og poenget med målene var og noen kunne styre oss i retning av størrelser :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...