Guest Jonna Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Noen som har erfaring med den? Så den på XXL og syns den så veldig god ut, men før en slik invistering så tenkte jeg sjekke litt mer enn "den ser god ut" Siter
Ane Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Riktig link:http://www.non-stopdogwear.no/index.php/nsdw/Produkter/Aktivt-utstyr# Siter
MaritaS Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Du kan jo ta med hunden dit og prøve den på? Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Du kan jo ta med hunden dit og prøve den på? På passer de fleste kløver, men bruk er noe annet for meg Feks ligger ruff wear kløver bra på hunder, men mine og andre jeg har hørt får gnagsår på knærene på hunden feks. Gresshoppa kløven ligger veldig urolig og lite balansert o.l. Siter
Ingidano Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Siden den er såpass ny er det kanskje ikke så mange som har prøvd den? Husker du forresten hva prisen lå på? Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Siden den er såpass ny er det kanskje ikke så mange som har prøvd den? Husker du forresten hva prisen lå på? Nei, er desverre en god mnd siden jeg så den så jeg husker ikke detaljene. Var også på XXL i kristiansand jeg så den, litt langt å dra for å prøve Siter
Ingidano Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Nei, er desverre en god mnd siden jeg så den så jeg husker ikke detaljene. Var også på XXL i kristiansand jeg så den, litt langt å dra for å prøve 1599,- på xxl.no Litt langt dit ja Siter
Sofie & Aska Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Jeg har tenkt å kjøpe den. Står mellom den og Leika-kløven, men tror kanskje denne vil passe bedre størrelsesmessig, i L. Siter
Carro92 Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 En vennine har den kløven til sin husky og er super fornøyd med den. Ligger bra og har mye plass til ting 1 Siter
Aslan Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Skrevet 21. Juli 2013 Krilo her har den, hun var veldig fornøyd sist jeg hørte, kanskje hun kommer med oppdatering når hun ser tråden? 1 Siter
Krilo Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Nå så jeg denne tråden.. Men vi har i hvertfall denne kløven og vi er veldig fornøyde med den! var litt knot å få stilt den inn riktig, men når det var gjort ligger den stabilt på han, selvom han ruller rundt og aker i snøflekker i fjellet den rommer også mye, og har ekstra kjekke oppbevaringslummer som er lett tilgjenglig under tur, fint å ha kvikklunsjen i f.eks Leo trives med den på også. 1 Siter
Shlush Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 oiii! lyyyst på :-O :-D noen som har bedre bilder? pris? hvor får man kjøpt? og hvor mye får man plass til? Siter
Krilo Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Vi kjøpte vår hos xxl, http://www.xxl.no/Root/Hund/jakt/Amundsen-kl%C3%B8v/p/1091973_1_Style og vi har str S til Leo (finsk lapphund hann, ca 50 cm og rundt 17-18 kg) og den koster 1.599,-, vi fikk 20% på den når vi kjøpte den siden de hadde 20% på alt da.. Og noen bilder Null problem og leke i snøen med kløv på.. Kløven rettet seg opp av seg selv med engang han var ferdig med å kose snøen. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Nå så jeg denne tråden.. Men vi har i hvertfall denne kløven og vi er veldig fornøyde med den! var litt knot å få stilt den inn riktig, men når det var gjort ligger den stabilt på han, selvom han ruller rundt og aker i snøflekker i fjellet den rommer også mye, og har ekstra kjekke oppbevaringslummer som er lett tilgjenglig under tur, fint å ha kvikklunsjen i f.eks Leo trives med den på også. Er det noen mulighet for å spenne kløvveskene ut fra hundens albuer? Siter
Heidihj Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Hvordan er denne kløven i forhold til å ha litt vekt oppi? Der er snakk om max 10 kg. Ser mange kløver som har for dårlige sidevesker til det. Siter
Krilo Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 (endret) Hvordan er denne kløven i forhold til å ha litt vekt oppi? Der er snakk om max 10 kg. Ser mange kløver som har for dårlige sidevesker til det. Vi har ikke prøvd oss på så mye vekt enda, Leo er fersk med kløv så han trenes opp nå. Er det noen mulighet for å spenne kløvveskene ut fra hundens albuer? Det justeringsmuligheter på toppen som justerer hvor langt ut de kommer, vi hadde de altfor langt ut førstegang, og da ble den ikke stabil nok på Leo, så da slakket vi litt ned, så nå ligger den ikke klin inntil og gnisser, men de står heller ikke altfor mye ut. Det er mye justeringsmuligheter på den. Edit: Her er et (dårlig bilde) fra første justering, du ser kløven stikker godt ut her, og da ble den for ustabil for Leo sin kropp, og den kom for høyt opp for han. Edit 2: her står det mer om den http://www.non-stopdogwear.no/index.php/Produkter/Aktivt-utstyr# Endret 29. Juli 2013 av Krilo Siter
Marthe Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Jeg drar opp denne tråden igjen Er det noen flere som har prøvd denne nå? Siter
Arielle Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Jeg drar opp denne tråden igjen Er det noen flere som har prøvd denne nå? Ja fikk den jo inn selv og har bruker den på min. Veldig godt fornøyd Ligger stabilt og godt. Har solgt 1 til ei veninna som også er fornøyd. fått tilbakemeldinger fra 2 kunder som har kommet tilbake og kjøpt en til som var utrolig fornøyd med den Siter
Marthe Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Ja fikk den jo inn selv og har bruker den på min. Veldig godt fornøyd Ligger stabilt og godt. Har solgt 1 til ei veninna som også er fornøyd. fått tilbakemeldinger fra 2 kunder som har kommet tilbake og kjøpt en til som var utrolig fornøyd med den Jeg har størrelse M og L i butikken. Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg bør ha... Dvs. om jeg burde hatt muligheten til å prøve small på de. Samtidig så står det at den passer til border collie osv. De er jo mindre enn mine. Siter
Krilo Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Jeg har størrelse M og L i butikken. Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg bør ha... Dvs. om jeg burde hatt muligheten til å prøve small på de. Samtidig så står det at den passer til border collie osv. De er jo mindre enn mine. Leo bruker str S, og det er helt riktigig str for han. Han er normal størrelses lapphund hann. Siter
Marthe Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Leo bruker str S, og det er helt riktigig str for han. Han er normal størrelses lapphund hann. Hva veier han? Evt. lengde/høyde Siter
Krilo Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Hva veier han? Evt. lengde/høyde Ca 50 cm høy, og rundt 18 kg Siter
Marthe Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Ca 50 cm høy, og rundt 18 kg Da er Action både 10 cm høyere og 10 kg tyngre. Så det kan jo høres ut som at det er medium hun trenger Tusen takk! 1 Siter
Guest LXT Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Hm.. dette er kanskje noe for Dany. Small da vil jeg tro. I og med at hun er ca samme str. (47 høy og 15-ish kg. Lenge siden hun er veid) Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Kan dere som har kløven legge ut bilde av hvordan den sitter på hunden? Siter
Recommended Posts