Gå til innhold
Hundesonen.no

Jepp! Da er jeg her..


Cockerjente

Recommended Posts

Jeg er 33 år og bor utenfor Trondheim i retning havgapet. Her er også bostedet for 5 cockere i forskjellige farger og kjønn. Jeg har hatt labrador i mange år, men har nå endt opp med cockere. Er fornøyd med det. Har vært aktiv innen jakt og lydighet tidligere, men det satses mest på utstillinger for øyeblikket pga. små barn. Banana

Fikk et tips om dette forumet her og er jo bare nødt til å undersøke det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få hilsener fra dere alle! Jeg sitter nå her og funderer. Man legger inn profilen sin, SÅ begynner man å lese og studere forumet. Men jeg sliper med å få lagt inn et bilde på profilen. #-o Når man ikke skjønner halvparten av hva html/bbCode/url osv. er for noe, så har jeg litt problemer. Hjelp mottas med et stor takk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få hilsener fra dere alle! Jeg sitter nå her og funderer. Man legger inn profilen sin' date=' SÅ begynner man å lese og studere forumet. Men jeg sliper med å få lagt inn et bilde på profilen. #-o Når man ikke skjønner halvparten av hva html/bbCode/url osv. er for noe, så har jeg litt problemer. Hjelp mottas med et stor takk!! :D[/quote']

Det ligger en guide under "Raseleksikon" (av alle ting??) der det står forklart trinn for trinn hvordan du kan legge ut bilder med Photobucket. Lykke til da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen flere enn meg som synes at bildet av den ene av hundene mine ble litt stort???????????? Nå har jeg strevet lenge med å få lastet ned bildet, men trodde det la seg automatisk i den rette størrelsen. Hva gjør jeg nå for å rette opp dette?? :oops:

Takker ellers for hyggelige velkomsthilsener! Kjempekoselig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :D

Artig rase du har..Jeg hadde en Am.cocker i "pensjon" hos meg i et års tid under studietiden.Jeg kalte ham Miff pga bjeffelyden hans.(jeg husker ærlig talt ikke det ekte navnet hans.. :? )Han var en fantastisk fin fyr som gjorde meg litt svak for cockere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...