Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwegian Masters 2013 IPO 1-3


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

Guest vivere

1500 bilder idag som skal ned til 15. Vårherre vet hvor mange det blir i morgen som skal reduseres til ca 1% av totalantallet :) Her er noen relativt uredigerte

9224298210_6f12a3c661_b.jpg

9221523151_0d931fef10_b.jpg

9221523833_a69a5abc2b_b.jpg

9224306670_2a0f76a41d_b.jpg

9221528601_1899181290_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er et par - tre fra idag søndag:

9229767257_85ed5d48f4_b.jpg

Makan til flott ekvipasje har jeg faktisk aldri sett før! Selv ikke i lp har jeg sett to stk som har vært så inderlig glad i hverandre! Selv fig. smilte jo når de holdt på med denne hunden. Selv når de ble disket så smilte far. Noen ville nemlig ikke slippe figuranten på siste bittet, takk og farvel til deg ja. De lå an til å vinne hele driten, frem til eiesyk hund nektet å slippe. 2 poeng hadde de tapt frem til det bittet. Far var like glad i hunden sin han :wub:

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Makan til flott ekvipasje har jeg faktisk aldri sett før! Selv ikke i lp har jeg sett to stk som har vært så inderlig glad i hverandre! Selv fig. smilte jo når de holdt på med denne hunden. Selv når de ble disket så smilte far. Noen ville nemlig ikke slippe figuranten på siste bittet, takk og farvel til deg ja. De lå an til å vinne hele driten, frem til eiesyk hund nektet å slippe. 2 poeng hadde de tapt frem til det bittet. Far var like glad i hunden sin han :wub:

Det lyste glede av hele ekvipasjen :) Og noen fikk jammen fotografert dem også

9235692905_bb5e00961a_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til flott ekvipasje har jeg faktisk aldri sett før! Selv ikke i lp har jeg sett to stk som har vært så inderlig glad i hverandre! Selv fig. smilte jo når de holdt på med denne hunden. Selv når de ble disket så smilte far. Noen ville nemlig ikke slippe figuranten på siste bittet, takk og farvel til deg ja. De lå an til å vinne hele driten, frem til eiesyk hund nektet å slippe. 2 poeng hadde de tapt frem til det bittet. Far var like glad i hunden sin han :wub:

Ååh! Hvor er videoen??

Flotte bilder, vivere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Så bra!! Var du der i går? Kikket etter dere, men så ikke

Vi var der ikke dessverre... Gunnar skulle egentlig dømme, men så klarte jeg av en eller annen senil grunn å dobbelt booke oss og han måtte melde avbud. Men vi kommer sterkere tilbake neste år!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder!

Selv var jeg der bare på lørdag og det var mange fine hunder der og veldig lærerikt å se :) Skulle egentlig ha vært med selv, men valgte å stryke oss og kommer heller neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...