Poter Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Jaja, tigging er ikke den værste synden i verden 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Hun er supersøt får litt lyst på en slik jeg altså... må nok bli en hvis jeg skal ha liten hund en dag, hun virker liksom som en dalmatiner i mini-format Siter
Mari Skrevet 15. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Dalmatiner vet jeg ikke, men hun er mini iallfall. Det er helt utrolig praktisk! Kan bare løfte henne hit og her, ligge på fanget. Jeg liker det veldig kjenner jeg. Supersøt er en understatement. Se da... Hun er så liten og bare så regelrett søt! Ikke le for høyt nå altså, men hun promper på en søt måte liksom. Det er helt vilt. En lys, liten *poot!* slipper hun i ny og ne. Erre mulig?? ...og det lureblikket da. SøtsøtSØT! edit: Den grønne greia der driver hun og dytter bortover med nesa så den triller sånn at hun kan løpe etter den igjen. Søt! 5 Siter
Aslan Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Awwww! Thorvald gleder seg til han kan få hilse på deg og sjarmere deg Putle! 1 Siter
Mari Skrevet 15. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Awwww! Thorvald gleder seg til han kan få hilse på deg og sjarmere deg Putle! Det gjør jeg også! Og jeg håper det blir uten at hun er monstrete fra første gang! Siter
Aslan Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Det gjør jeg også! Og jeg håper det blir uten at hun er monstrete fra første gang! Thorvald liker damer med bein i nesa høhø! Vi skal få det til på en måte som gjør det veldig ålreit for henne, det er jeg sikker på, og Thorvald kommer nok til å ta det hele med ro, så får tro det smitter over på henne 1 Siter
Carina Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Thorvald liker damer med bein i nesa høhø! Hun er kjempeveldig søt! 1 Siter
Mari Skrevet 24. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Hold dere fast, her kommer bildespam! Lille Putle begynner å trives i sitt nye liv, og vi digger henne storslått fortsatt. Her kommer det bilder fra dagen vår i dag. Vi har gått en tur i skogen, så hentet vi guttungen og så fikk Putle leke litt med labradoren Kira og bulldoggen Noomi. Til slutt får dere se resultatet. Putles BFF Kira Se Line! Hun stiller seg selv. Dette blir nema problema på Trondheim Hundefestival. Jeg synes jeg har en veldig fin hund! Selv når hun har løpt etter en labrador som liker gjørme. Noomi synes Putle kan være litt for intens. Kira synes Noomi kan være litt for intens. Mølje! Vil du værra me så hæng på! Sant hun er fin? Ja, steike hun er fin. Nå er hun sliten. Bless her little heart. og tilfreds... Helt til jeg vekket henne for å ta bilde. Så søt i fleisen sin altså! 23 Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 hun er nydelig faktisk! Og du er flink som bildespammer, fortsett med det! 1 Siter
simira Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Juhu! Er det inngjerda stedet en av de nye hundeparkene der oppe? Må finne ut hvor vi skal trene og finne på ting når vi skal oppover i høstferien... Siter
Mari Skrevet 24. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Juhu! Er det inngjerda stedet en av de nye hundeparkene der oppe? Må finne ut hvor vi skal trene og finne på ting når vi skal oppover i høstferien... Nei, det er en liten ballbinge i nabolaget mitt. Perfekt for å få løpt ut litt steam uten å bryte borettslagets båndtvang. Bare så himla kjipt at ungene insisterer å bruke den til å sparke fotball? Makan... 6 Siter
Justisia Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Frekke unger da. Tenk å bruke ballbingen til å sparke ball i! Herlige bilder 1 Siter
Mari Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Jeg har den absolutt aller søteste hunden som noen sinne har blitt skapt i hele tamhundens historie! O M G! (bilde tatt av SD) I dag har vi lekt med den 5-6 mnder gamle bulldogvalpen Demi. Hun er så søt og snurpete! Og det finnes bulldogger som lett holder det gående i varm solsteik altså. Bare så det er sagt først som sist. Hoppe bukk gjorde de og Jeg digger denne hunden! 9 Siter
Elisabeth00 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Så herlige bilder Har det skjedd noe med potene hennes mtp potesokkene? Kanskje det allerede er nevnt, men da har det gått meg hus forbi 1 Siter
Mari Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Ja, hun er ikke vant til å gå på asfalt, så nå har jeg gått henne i stykker. Babyhud på tærne og er sår på hver av frampotene. Det går seg nok til snart. 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Fine Demibulldogen, hils Stine neste gang dere møtes! Og FINE Putle! Jeg vil kosemose med deg, Putlis! 1 Siter
Mari Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Det skal jeg gjøre, soppis. Stines hunder har virkelig fått Putle ut av skallet sitt og jeg elsker dem. 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Det skal jeg gjøre, soppis. Stines hunder har virkelig fått Putle ut av skallet sitt og jeg elsker dem. De er gode, og Stine er god! Jeg har sussenussa på alle sammen, på bulldogspesialen. ViltilTrondheim! Siter
Mari Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Enig og enig! Kom til Trondheim, Soppelopp. Du blir møtt med klemmer, smilende bulldogger og en kosemoseklar liten terrier. 1 Siter
Aslan Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Skrevet 28. Juli 2013 Legger inn bildene mine her og jeg Bildene ble ikke top notch, jeg fungerer ikke så godt i varmen jeg heller Putle på tur med SD sin Kira, Line sine småsnusere og min Thorvald Sjekk gliset Selvsagt er Putle kommet til rett dame! Alle fem! Men så er det noe med dette med mørke og lyse hunder ilag på samme bilde Her fikk ikke småsnuserne være med, men jeg syns bildet var så søtt lell "Sitte stille? ALDRI" sier Putle Bullelove! Søte snuserdamer Sæsteparet! I Thorvalds øyne ihvertfall Hvem trenger Hundehvisker når man har en Mari Glad Smule! 8 Siter
Mari Skrevet 28. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juli 2013 Putlus Giganticus! Putlus Giganticus! Putlus Giganticus! Driver sønnen min og roper for tiden, og det er jammen ikke rart. Den lille damen vår, åh som vi er forelsket. I dag har vi hatt en så fin dag! Først en lag tur i skogen sammen med nye og gamle venner. Utrolig koselig å være hundesosial bare skavle skit og itjnå, og se på fine hunder som bare trives sammen. Kira og Putle Thorvaldsen! Snuselus! Kira og Thorvald Jeg tok sikkert 20 bilder av det totale og urkomiske kaoset som var å forsøke å få alle til å værei ro og se samme vei. Plukket ut to litt representative. (edit: ...og lastet opp bare det ene, så det andre får dere ikke se! ) Så dro vi på dagshyttetur sammen med noen venner og deres barn. Skal man være familiehund så får man være med på alt. Den ene mannen er totalforelsket; "Jeg tror det er den vakreste hunden jeg noen gang har sett!" (hook, line and sinker, det er like før jeg blir totalforelsket i han ) Han ville nemlig også leke litt med henne og Putle er ikke vanskelig å be. Jeg vil ha den! Jeg må ta den! Der fikk jeg den! Vår lille søte dame... ...er også med på en liten svingomOg til slutt så poserte hun så fint. Hellige brødboks, I love my dog... 16 Siter
Aslan Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Skrevet 28. Juli 2013 Ååååh så herlige bilder! Kan jeg få stjele det fine av Thorvald? Siter
Recommended Posts