Bananen Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Yay! Edit; selv om jeg ikke klarer å lese ultralydbildet. Men yay! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Jippi ka Yay! Grattis! Gleder meg til det kommer valper. Basenjivalper er nesten like søte som amstaffvalper jo. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Wee, jeg vil ha en liten jippikopi, hun er så skjønn Alle basenjier er skjønne da, men liker spesielt godt hennes farge og tegninger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Gratulerer!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Grattis Jeg har så lyst på en Kamar jr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Grattis med småyodler! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Gratulerer! Håper det bare er sort/hvit og tricolor inni der, så ikke jeg blir fristet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Basenji hadde ikke gått å ha sammen med sheltie, fordi de er så forskjellige i væremåte. Sant? Sant?? *Skal ikke ha valp enda, skal ikke ha valp enda* Skulle vi noengang fått oss Basenji, så hadde det vært fra Kingwanas, og spesielt fra denne kombinasjonen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Gratulere og vi venter spent på mange fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Basenji hadde ikke gått å ha sammen med sheltie, fordi de er så forskjellige i væremåte. Sant? Sant?? *Skal ikke ha valp enda, skal ikke ha valp enda* Jeg har flat og basenji, de er i alle fall forskjellige. Gleder meg til jodlevalper. Jodlevalper som synger på julaften, da er de jo store nok. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Basenji hadde ikke gått å ha sammen med sheltie, fordi de er så forskjellige i væremåte. Sant? Sant?? *Skal ikke ha valp enda, skal ikke ha valp enda* Skulle vi noengang fått oss Basenji, så hadde det vært fra Kingwanas, og spesielt fra denne kombinasjonen Vi har hatt en hel flokk med basenjier sammen med en sheltie! Funket supert det 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Nå er hun vel snart en uke igjen til halvveis (rett under en uke igjen til halvveis, kanskje ...)? Har hun blitt større? Spent på hva slags personligheter som er inni der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Dag 28 i idag, om ca 3 dager er vi halvveis Har tatt litt bilder forholdsvis jevnlig. Får se om jeg får ut litt bilder snart. Magen er pittelitt større, men ikke veldig enda- det kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 29. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Hun eser! Damn, hvor vil dette ende? Dag 34 (event. 29): Til sammenligning så hun slik ut for 4 dager siden: 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 På FIRE dager.............. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg tror de puttet veldig mye gjær i de bollene der ... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg elsker hvor fornærma hun ser ut "Bilde NÅ???!" liksom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 31. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Ok, skal prøve å ta bilde rundt annenhver dag nå, moro å se utviklingen! Ca 14 dager: 30 dager 34 dager: 36 dager: Edit: Moddisene la til dette bilde av Jippi tatt i dag, dag 40. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Om noen uker; Octomom! I'm calling it! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 31. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 HA HA HA! On nooo! Poor Jippi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Jeg ba moddisene legge til et bilde tatt i dag til serien ovenfor, blir lettere å sammenligne når de står etter hverandre Imens kan dere jo kose dere med kosebilder mellom Jippi og Magnus, som har et eget kveldrituale der de kan ligge opptill 30 min å kose. Magnus koser, klapper, sier natta og masserer pattene og magen hennes ( ) Nå har han startet å si natta til valpene også, og klapper veeldig forsiktig på magen mens han prater til de 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 For en tjukkas! Jeg tipper hun har 7 valper der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Nå tror jeg Mari har rett. Octuplets! Fikk ikke mormoren hennes det - var hun større eller mindre enn Jippi på samme tid? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Oj, så stor hun har blitt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Så fort det går Gruer meg til valpebilder. Like vondt hvert år at jeg ikke skal ha. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts