Gå til innhold
Hundesonen.no

Boikott av Peppes Pizza - støtter dyremishandling


Gjest
 Share

Recommended Posts

Må innrømme at jeg sjelden spiser på restutranter som har et prisnivå som tilsier at de serverer foi gras - så jeg er ikke spesielt bekymret for den biten. Når det kommer til importøren så har Snusken definitivt et poeng med at man burde boikotte importøren, og man burde jo strengt tatt jobbe for et totalforbud mot import av foi gras, ikke bare produksjon.

Then again, man må velge sine kamper.

Og hurra for peppes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det at folk reagerer så kraftig på peppes nå er jo med på å gjøre alt som er kritikkverdig i forhold til gåselever synlig, og forhåpentligvis vil dette gi ringvirkniger hos andre som tilbyr dette prod

Høres egentlig ganske likt ut som den norske kyllingindustrien, minus dette med metallstangen. Eller hva med hvordan vi behandler gris her i landet? Blir ikke mer peppes her i gården iallefall

Det er bra å se at det fungerer å engasjere seg. Man kan ikke avkaffe ALL urettferdighet her i verden, og man kan heller ikke sette seg ned og la vær å gjøre noe fordi andre har det verre. Da kan man

Det er bra å se at det fungerer å engasjere seg. :ahappy: Man kan ikke avkaffe ALL urettferdighet her i verden, og man kan heller ikke sette seg ned og la vær å gjøre noe fordi andre har det verre. Da kan man bare drite i alt...

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som er så engasjert at dere har giddet å undersøke innholdsfortegnelsen på gåseleverpatèen som dere garantert ser i dagligvaren hver eneste dag? Av ren nysgjerrighet

Aldri hørt om før, og jeg handler ikke hver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Som om noen større kundemasse liksom har krevd å få gåselever på pizza?? At de endrer menyen for å please kundene, mener jeg..

Tror ikke at lever generelt har noe som helst på en pizza å gjøre, jeg... Eller fisk... Yuck!

Susanne

Peppes pizza sin californian style med røkelaks er den beste pizzaen jeg har smakt! Den er sååååå god. *Vann i kjeften* :drool::drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tusen takk for tilbakemeldingen" sa de. :lol: Og jeg skrev at jeg skammer meg for å ha jobbet for de. :lol:

Jeg tenkte det samme. Hva i alle dager hadde jeg gjort om jeg hadde kommet på jobb en dag å blitt bedt om å legge foie gras i garnityr disken?!

Heldigvis er Peppes flinke til å lese og besvare tilbakemeldinger. Flott at de fjernet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...