Gå til innhold
Hundesonen.no

Mer ryddesalg


Recommended Posts

Jeg vil ha den! Nora bruker 45-55 cm i halsbånd, så da burde den passe :ahappy: Og ja, jeg skal på D4A ;)

Skal ganske så sannsynlig på D4A på søndag! Og er fortsatt interessert i hulen :)

Er litt usikker på om det blir lørdag eller søndag på meg, men om det blir lørdag så kan jeg legge igjen hos noen som er der søndag. ;)

Tlfnr mitt er 970 94 540, send meg gjerne en sms med navn, så får jeg tak i dere den helga. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om det blir lørdag eller søndag på meg, men om det blir lørdag så kan jeg legge igjen hos noen som er der søndag. ;)

Tlfnr mitt er 970 94 540, send meg gjerne en sms med navn, så får jeg tak i dere den helga. :)

Jeg skal dit helt sikkert på søndag, men det er også mulig jeg drar for å møte ei skolevenninne på lørdag, så kan vi ikke bare snakkes når det nærmer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Hvis ikke Justisia skal ha WP selen er jeg kanskje interessert. Er den litt for liten til Odin? Aro er jo stor dvergpinscher, men han er ikke såå stor egentlig. I kroppen er han vel på størrelse med ei DSG tispe, men ikke de litt store :P Sånn for sammenligning så passer han akkurat i hurtta y sele str 45 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke Justisia skal ha WP selen er jeg kanskje interessert. Er den litt for liten til Odin? Aro er jo stor dvergpinscher, men han er ikke såå stor egentlig. I kroppen er han vel på størrelse med ei DSG tispe, men ikke de litt store :P Sånn for sammenligning så passer han akkurat i hurtta y sele str 45 :P

Den er helt passe til Odin, og han bruker halsbånd str 35. Det som har vært problemet på et par som har prøvd er rett og slett at selen er for lang. Minn meg på det etter D4A, når Justicia har prøvd den?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt passe til Odin, og han bruker halsbånd str 35. Det som har vært problemet på et par som har prøvd er rett og slett at selen er for lang. Minn meg på det etter D4A, når Justicia har prøvd den?

Er han lang over ryggen sånn ca da? Skal minne deg på det jeg :D Rotta er 27-28 rundt halsen. Pinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha Nina ottoson leken hvis jeg får den for 150 kr :) Ser den koster ca 300 kr på nettet.

Hm, jeg betalte 450 for den, men det er jo en stund siden nå. Hvor får man NO-spill i tre for 300 kr på nettet? De er jo så dyre overalt ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg betalte 450 for den, men det er jo en stund siden nå. Hvor får man NO-spill i tre for 300 kr på nettet? De er jo så dyre overalt ellers!

for å si det sånn så har ikke jeg tatt de inn enda men finner ikke en eneste treleke av NO som hadde kostet med enn 299kr hos meg :) Noen til og med 229 :) Prisene varierer VELDIG har en dyrebutikk her som selger de for 500kr og en annen som også holder seg rundt 300-lappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg betalte 450 for den, men det er jo en stund siden nå. Hvor får man NO-spill i tre for 300 kr på nettet? De er jo så dyre overalt ellers!

For eksempel så selger Ipet NO lekene til 349 kr, og de har ikke DogSmart leken heller, som er billigere enn de mere avanserte lekene etter hva jeg har sett.

I hennes egen nettside så selges den for 200 svenske.

http://www.shop.nina-ottosson.com/no/

Men det er helt greit om du ikke vil selge den til meg altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel så selger Ipet NO lekene til 349 kr, og de har ikke DogSmart leken heller, som er billigere enn de mere avanserte lekene etter hva jeg har sett.

I hennes egen nettside så selges den for 200 svenske.

http://www.shop.nina-ottosson.com/no/

Men det er helt greit om du ikke vil selge den til meg altså ;)

Klart du skal få kjøpe den. :) Bare litt kjedelig å få så lite for den når jeg betalte over 400 for den og nesten ikke brukt... Men kassa nedi gangen betaler INGENTING, så da er 150 kr bedre. :P

Jeg var typisk nok på Ekeberg forrige torsdag, men frekventerer ikke akkurat området. Bli med på hundetrening på Tøyen (parkeringen til Munch-museet) på torsdag, kl. 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal få kjøpe den. :) Bare litt kjedelig å få så lite for den når jeg betalte over 400 for den og nesten ikke brukt... Men kassa nedi gangen betaler INGENTING, så da er 150 kr bedre. :P

Jeg var typisk nok på Ekeberg forrige torsdag, men frekventerer ikke akkurat området. Bli med på hundetrening på Tøyen (parkeringen til Munch-museet) på torsdag, kl. 18?

Ja skjønner jo det! Ting faller så raskt i verdi i våre dager :P Kan ikke på torsdag, men vi kan sikkert bare møtes en dag i byen feks. på Jernbanetorget passer fint for meg. PM en tid som passer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvis ikke Justisia skal ha WP selen er jeg kanskje interessert. Er den litt for liten til Odin? Aro er jo stor dvergpinscher, men han er ikke såå stor egentlig. I kroppen er han vel på størrelse med ei DSG tispe, men ikke de litt store :P Sånn for sammenligning så passer han akkurat i hurtta y sele str 45 :P

Er du på D4A?

Det er 32 cm fra nakken til reima som går over krysset på hunden. Odin bruker 40 i dekken, så jeg tipper selen passer til Aro.

Jeg tar med hele kassen med stæsj, og kommer til Lillestrøm litt utpå søndag (11-ish?). Sender melding når jeg er der til de jeg har fått nr fra, gidder ikke å dra med alt inn og rundt i hallene. :P

Få se om jeg husker alt.

2ne: Comfy Collar

Khela: Kattehule

Snickers: DogSmart

Justicia, LinL: WP-sele?

Har jeg glemt noe(n) da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på D4A?

Det er 32 cm fra nakken til reima som går over krysset på hunden. Odin bruker 40 i dekken, så jeg tipper selen passer til Aro.

Jeg tar med hele kassen med stæsj, og kommer til Lillestrøm litt utpå søndag (11-ish?). Sender melding når jeg er der til de jeg har fått nr fra, gidder ikke å dra med alt inn og rundt i hallene. :P

Få se om jeg husker alt.

2ne: Comfy Collar

Khela: Kattehule

Snickers: DogSmart

Justicia, LinL: WP-sele?

Har jeg glemt noe(n) da?

Er ikke på d4a nei. Tror den blir for stor jeg, men hmm.. Dumt jeg ikke bor lengre sør så vi kunne ha prøvd den.. Men hvis du ikke får solgt den så kan du jo sende den opp så jeg kan prøve den, passerr den så kjøper jeg den, hvis ikke sender jeg den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...