Alzenas Skrevet 14. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 De fire første er gutta 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Nå har jeg avtalt så alt whippetvalpestuffet mitt skal tilhøre en av disse småttisene i sitt nye hjem, bare så jeg ikke skal falle for fristelsen og plutselig ha en selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 14. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Nå har jeg avtalt så alt whippetvalpestuffet mitt skal tilhøre en av disse småttisene i sitt nye hjem, bare så jeg ikke skal falle for fristelsen og plutselig ha en selv Hahahaha Funker det? Har fryktelig, fryktelig lyst å beholde en selv også, og det svir i hjerterota når jeg tenker på det. Prøver å trøste meg med at det var derfor vi kjøpte Dani istedenfor å beholde en fra kullet selv, og alikevel ha begge linjene. Men fader heller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Å hjelpes, de ser ut som små sukketøy som man har lyst til å smake litt på! Alldeles nydelige:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 14. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Den som sover synder ikke 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilaTheWhippet Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 For noen fantastisk deilige nurk, får nesten lyst på en til hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Hahahaha Funker det? Har fryktelig, fryktelig lyst å beholde en selv også, og det svir i hjerterota når jeg tenker på det. Prøver å trøste meg med at det var derfor vi kjøpte Dani istedenfor å beholde en fra kullet selv, og alikevel ha begge linjene. Men fader heller.... Funker sålangt veldig bra, har bare to hunder liggende på beina mine akkurat nå, og jeg ser ingen fler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 15. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2013 Funker sålangt veldig bra, har bare to hunder liggende på beina mine akkurat nå, og jeg ser ingen fler Hah, kanskje jeg skulle begynt å donere bort valpegreier her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 15. August 2013 Rapporter Share Skrevet 15. August 2013 ååh forelska i fawnbebisene! for noen nurk, hele gjengen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Biiiiiildespam!! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Kan jeg kidnappe den fawne hannvalpen? Og den fawne med bare bittelitt brindle? Disse to? Biiiiiildespam! Oh My Gosh... *Dø litt på seg* *passer ikke med hund nå, passer ikke med ny hund nå* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Kan jeg kidnappe den fawne hannvalpen? Og den fawne med bare bittelitt brindle? Disse to? Oh My Gosh... *Dø litt på seg* *passer ikke med hund nå, passer ikke med ny hund nå* Hahaha Begge ser ut til å være ledige enda 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Så herlige! (Maja har akkurat samme halsbånd, ser de kler det like godt ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Hahaha Begge ser ut til å være ledige enda Ikke si sånt da! Har "heldigvis" en samboer som ikke liker utseende på disse nydelige pinnedyra. Kan ikke forstå det Whippet SKAL jeg ha en gang! Han får bare leve med det på et tidspunkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Ikke si sånt da! Har "heldigvis" en samboer som ikke liker utseende på disse nydelige pinnedyra. Kan ikke forstå det Whippet SKAL jeg ha en gang! Han får bare leve med det på et tidspunkt Nei, da blir det verre. Her var jeg samboeren som sa "Æsj, mynde?! Nei aldri!" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 åååhhmagaad :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 er det nederste bilde minien? så skjønne små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Så fine de er. Jeg er sånn passe forelsket i minien, og den over 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 er det nederste bilde minien? så skjønne små Nederste er mini ja, Chihuahua valpen som jeg kaller ham Han er en racer på å løpe, og oppfordrer mye til lek fra de andre. En nokså vilter liten tass - Og ja, sjarmerende som det holder Så fine de er. Jeg er sånn passe forelsket i minien, og den over Veldig fine ja Hun over mini (Billy The Kid) er "Back In A Flash" Har tatt noe oppstillingsbilder for noen dager siden, men det var rett å slett for tidlig å begynne med. Får heller prøve igjen nå i helga å se om ikke resultatet blir litt bedre. Her var de beste fra oppstillinga vi prøvde på: Stamtavlenavna ble: Busy Being Fabolous Blonde Ambition Back In A Flash Born To Run Bring It On Born To Be Wild Be Quick Or Be Dead Bound For Glory Billy The Kid 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Nei, da blir det verre. Her var jeg samboeren som sa "Æsj, mynde?! Nei aldri!" Jupp... jeg har også vært der at mynder var jo kjempekle jo! Spesielt afghanere, de var jo bare kjemperare hårete dyr. Nå derimot... ser jeg en whippse er det rett før jeg kidnapper den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 18. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Jupp... jeg har også vært der at mynder var jo kjempekle jo! Spesielt afghanere, de var jo bare kjemperare hårete dyr. Nå derimot... ser jeg en whippse er det rett før jeg kidnapper den! Hehe! Gøy hvordan man kan forandre tankegangen såpass. Men det er ikke raser man kan sette seg ned å gjøre en bedømmelse på over et par bilder, da blir inntrykket ofte feil. Afghanere er stilige, men pelsen skremmer vettet av meg. Ei venninne av meg har ei Afghaner tispe, og da sambo var sørpå å parret Pearl nå mai fikk han hilse på henne, han omtalte blikket hennes som "en full sjømann" :lol: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Valpene vokser og trives, og vi har fått fikset time til veterinær vår for helsesjekk, chipping og vaksinering Vi har nå 5 valper igjen (begge kjønn) som leter etter sine nye hjem fra 15. Sep. Vi blir snart å gå i gang med å tildele valper til de som skal ha, og så får vi se hvem som er ledige etter det Kommer oppstillingsbilder av alle senere ikveld 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaraMia Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Fiiine whipsebabyene Den fawntispa er til å dø litt av.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 21. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Fiiine whipsebabyene Den fawntispa er til å dø litt av.. Stemmer det! Hun er ledig til rette hjem "Blonde Ambition" Tispe "Born To Run" Tispe "Be Quick Or Be Dead" Hannhund "Bound For Glory" hann "Busy Being Fabolous" Tispe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 aww, Busy Being Fabolous er definitivt min favo <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts