Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-kurs med Maren Teien 8.-9. juni


soelvd
 Share

Recommended Posts

Så herlig! :) Skulle ønsker økonomien tillot et kurs på meg snart også..

:whistle: Jeg hadde en pappa som mente at dette kunne jeg ikke gå glipp av (i blant er det lov å skjemme bort datteren sin selv om hun hadde flyttet ut for lengst, mente han :P ).

Er det en jakt cocker? Drit kul!

Åååh ser gøy ut, jeg og vil på kurs! Spør om det samme, jaktcocker? Nyyyydelig :wub:

Jaktcocker ja, men bare et halvt år enda.. :) Knalltøff hund og fast treningskompis av oss. Mye hund i liten kropp!

Haha, så ut som et særdeles livlig kurs! :lol: Maren er fantastisk, heldige dere!

Kule bilder :lol:

Ser ut som et festlig kurs! :D

Det var både festlig og livlig :lol: Synd jeg ikke kan ta med bildene der eierne er på, for der var det enda mer fart og hopp og sprett-bilder :lol:

Gleder meg ikke noe mindre til august nå!

Du har all grunn til å glede deg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Artige bilder! Ble forelsket i omtrent alle hundene på dette kurset, jeg. Det var bare SÅ mye herlige personligheter. Monti, Will og Uno :wub:

Og jeg klarer å henge meg opp i at jeg ser gravid ut på bildet :lol: Det blåste, bare for å ha klargjort den saken!!

Haha, tror du har på deg et par granskebriller jeg ikke har ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Artige bilder! Ble forelsket i omtrent alle hundene på dette kurset, jeg. Det var bare SÅ mye herlige personligheter. Monti, Will og Uno :wub:

Og jeg klarer å henge meg opp i at jeg ser gravid ut på bildet :lol: Det blåste, bare for å ha oppklart den saken!

Haha, du da :P Jeg forelska meg hodestups i Uno, tror vi må ned der og trene bare for å se han igjen :lol: Takk igjen for kurs, Marte og jeg snakka i munnen på hverandre hele veien hjem om alt vi har lært ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...