Gå til innhold
Hundesonen.no

Malamutesommer 2013!


Heidihj
 Share

Recommended Posts

Speilrefleksen er med på alle turer :) Objektivet er utslitt da.. Men må holde ut sommeren ihvertfall

Er du ikke redd for at det skal bli ødelagt? :o Hehehhe.. Eller at det skal komme heavy rain og så blir det fuktig.. :o Jeg er livredd for sånt og lurer på om jeg skal ta det med eller ikke i sommer :P Men jeg må vel det.. Får jo fine bilder da <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke redd for at det skal bli ødelagt? :o Hehehhe.. Eller at det skal komme heavy rain og så blir det fuktig.. :o Jeg er livredd for sånt og lurer på om jeg skal ta det med eller ikke i sommer :P Men jeg må vel det.. Får jo fine bilder da <3

Nei, det er jeg egentlgi ikke redd for. Mitt kamera hard fått har medfart i 4 år det :P Vært med mange uker på tur, og klart det slites, men om jeg ikke skal bruke det på tur, hvor skal jeg bruke det? Jeg tar omtrent bare bilder på tur jeg. Jeg solgte flere objektiver nå som jeg ikke brukte fordi jeg ikke turte å ha de med på tur. Brukte dem ikke rett og slett.

Det vil overraske deg hvor mye kameraene tåler ;) Mitt har vært med i regn, vi har gått gjennom is sammen (bare til hoftene) og vi har bada i flere elver vi :P Ta det med du Hanne ;)

Idyll! Och vilken vacker valp du har fått dig :wub: grattis så mycket!

Tusen takk for det! Hun er en herlig ramp :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke redd for at det skal bli ødelagt? :o Hehehhe.. Eller at det skal komme heavy rain og så blir det fuktig.. :o Jeg er livredd for sånt og lurer på om jeg skal ta det med eller ikke i sommer :P Men jeg må vel det.. Får jo fine bilder da <3

Vanntette pakkposer er fine ting :) Putter alt jeg ikke vil risikere at blir vått i pakkposer, så sant jeg ikke har det fremme.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg og Mayah har vært en uke på Hardangervidda. Jeg har vært turleder for Basecamp for ungdom i 6 dager, og frøken Mayah er som vanlig med på turer! Jeg har jobbet med hund og hest denne uka som aktivitet, og det har gått supert! Mayah er blitt skikkelig hestejente som har trava fint med :)

Legger med noen få bilder fra uka. Det ble ikke så mye hundebilder denne uka, men noen ble det.

07072013054-Kopi_zps56120664.jpg

Mayah tar seg av førstehjelpsutstyr, sjokolade, nøtter og hundemat.

07072013034_zps14568fdd.jpg

Elvekryssing

07072013104_zps578da6c3.jpg

Mayah er en populær hund som er med alle som vil på det meste :)

07072013044_zpsca2a835e.jpg

En av campens flotte dølahester Svarten

07072013111_zps0a8f6a83.jpg

Fellesutstyr kjøres og bæres inn med hestene

07072013119_zps416bb097.jpg

En av våre flotte rideturer

07072013346_zpsb05c5f89.jpg

Mayah storkoser seg på tur med masse kos!

07072013487_zps4f95d858.jpg

Hestejenta!

07072013559_zpsf2b43733.jpg

Slappe av mens deltakerne lærer padling og kajakk

07072013711_zps19104d2f.jpg

Vakre muttejenta!

07072013752_zps16b4bbae.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...