Djervekvinnen Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Er det flere her som er med på arrangere Hundens dag? Hvilke aktiviteter skal dere ha? Vi skal ha kåring av kommunens fineste og artigste hund, quizrunde for barn, hoppeslott, salg av hundeutstyr og hundefòr, grilling, cafe, infostander, oppvisning av lydighet og førstehjelpsdemo. Ikke værst for en så liten kommune som min. Men det har vært mye jobb og organisering. HÅPER været blir bra og det kommer mange folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Den er liksom midt i sesongen av prøver, utstillinger og stevner, så vi får aldri stilt opp på hundens dag som NKK Telemark kjører, da vi ikke har nok folk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Vi skal være med i en parade i Lyngdal, hvor de forskjellige rasene blir presentert, og det blir nevnt navn på hund og eier. Over 60hunder påmeldt, det er ikke verst for en så liten plass! Aner ikke om de skal ha noe mer opplegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Hos oss har de bronsmerkeprøve, ag-, bitearbeid- og trikse-show. Også har de matchshow og "60m" for hund(en og en hund løper med langline til eier på stoppeklokke tid). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Hører aldri noe om det her i Oslo jeg :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Jeg så noe om det og prøvde å finne noe i Hundesport. Jeg vet at det har vært Hundens dag i Frognerparken en gang, men fant ikke noe om noe arrangement i år. Har uansett ikke tid selv, så det spilte ikke så stor rolle... som HHC sier, det skjer altfor mye annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaR Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Har ikke hørt noe om det i det hele tatt jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Aldri hørt om dette jeg heller. Kan ikke huske at det har vært arrangert i Porsgrunn før (hvertfall ikke som jeg har fått med meg), og nå i Oslo er det tydeligvis heller ikke så utbredt. Synd, for det høres gøy ut det som Djerve og Ane forteller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Det skulle være ett arrangement her, men det ble avlyst fordi kommunen ikke ville la klubben bruke banen likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Så synd at mange ikke har hørt om det! De har blitt flinke å reklamere for det i Hundesport ihvertfall! Jeg fikk mail fra NKK fylkesavdelingen som spurte om hvilke hundeklubber som ville være med på dagen. Nå er jo jeg leder i hundeklubben og tar initiativet videre. Så hvis styrene i hundeklubbene omkring ikke er interesserte, så hjelper det jo lite og folk får ikke vite om det :/ Jeg synd ihvertfall at dette er en super anledning å gjøre noe gøy med hund og få med ikke-hundefolk og gjøre ting og spre kunnskap. At det ikke bare er utstillinger, prøver og slike hundeting, men et arrangemang for alle og enhver! Fikk ihvertfall masse flotte ting fra NKK som vi skal bruke på dagen. Så godt initiativ fra dem også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Tror ikke det er noe her? Aldri hørt noe ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Her står det hvilke klubber som skal ha Hundens dag: http://web2.nkk.no/toppsak/bli-med-pa-hundens-dag/ Bare 2 hundeklubber her nord, og vi 1 av dem! Dårlige greier, skulle tro de store klubbene kunne hatt gode arrangemang. Vår klubb har ikke 50 medlemmer engang og vi får til et supert arrangemang (jeg har troen!) rigget klart. Laget en koselig cafe i klubbhuset og la ut masse flotte premier til loddsalg. Resten ute rigges opp imorgen tidlig. Håper på oppholdsvær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Hundens dag i Sandvika er ikke før 26. august. Kopiert ang. program: -Kåring av dagens hund -Agility -Match-show (uoffisiell utstilling også for blandingshunder) -Kåring av dagens beste "triks" -Rebusløp -Ansiktsmaling -Barn og hund -Gratis helsesjekk av hund Mange flotte premier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hund Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Høres morsomt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Vi hadde et veldig bra arrangemang (herre, vanskelig ord ) Alt gikk veldig fint, men det var dårlig vær og lite folk. Får nok et underskudd på dette. Kjipe greier, men men. Vel utført! *klappe seg på skuldra* Lykke til Havanaislove! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Vi hadde et veldig bra arrangemang (herre, vanskelig ord ) Alt gikk veldig fint, men det var dårlig vær og lite folk. Får nok et underskudd på dette. Kjipe greier, men men. Vel utført! *klappe seg på skuldra* Lykke til Havanaislove! Arrangement* Men de fleste nordmenn uttaler det vel omtrent slik du skrev det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts